אחרי שבועיים וחצי ללא משחקים בשל דחיות מסיבות ביטחוניות ופגרת הנבחרות, בית"ר ירושלים תשוב הערב (19:30) לשחק כשתארח את מכבי חיפה, ו-25 אלף אוהדים צפויים למלא את טדי. המשחק יחל כבר ב-19:30 בגלל ליגת האלופות, כשהדרך לירושלים צפויה להיות פקוקה במיוחד בשל החג.
"מצד אחד לא שיחקנו שבועיים וחצי, מצד שני חיפה שיחקה לפני יומיים", אמר אתמול מאמן בית"ר ברק יצחקי. "לא יודע מה אני מעדיף, בסוף זה מתנקז למשחק אחד ונקווה להביא את האנרגיות שלנו. נצטרך להיות ביכולת שיא כדי לנצח את חיפה".
1 צפייה בגלריה
יצחקי
יצחקי
"במשחק נתון הכל יכול להיות". יצחקי
(צילום: עוז מועלם)
על כך שהמשחק מול בני סכנין נדחה רק כמה שעות לפני שהיה אמור לצאת לדרך: "במדינה יש סוג של אי ודאות לגבי מה קורה בכלל, בטח בשנה וקצת האחרונות. זה לא נורמלי להתכונן ככה למשחק, כבר היינו בדרך לעכו והסתובבנו ונסענו למלון בת"א. קיבלנו יחסית די מאוחר את ההודעה שלא יתקיים משחק, גם לא יכולנו לערוך אימון".
עדי יונה שב לאימונים מלאים ויהיה חלק מהסגל, אולם לא יפתח. יצחקי מתלבט בין מערך 4-3-3 ל-5-3-2, ואם הוא יבחר לשחק עם שלושה בלמים הם יהיו ז'אן מרסלן, גיל כהן ואורי דהן, כשטימוטי מוזי תורגל בכנף ימין וגרגורי מורוזוב יפתח בשמאל. איסמעיליה סורו, ירין לוי ודור מיכה צפויים לפתוח בקישור, וירדן שועה ומיירון ג'ורג' בחלק ההתקפי. אבל יצחקי והמנהל המקצועי אלמוג כהן יקבלו החלטה סופית לגבי המערך רק היום.
"ברק בכר ינסה להפתיע אותנו? אני לא משחק מול בכר, אלא מול חיפה, שהיא קבוצה איכותית, מגוונת מאוד ויכולה לשחק בכמה שיטות, כפי שראינו", הסביר יצחקי, שבתוך שישה ימים יארח בטדי את שתי הקבוצות הטובות בליגה, הערב את מכבי חיפה ובשני את מכבי ת"א. "כל משחק קשה, אבל מול חיפה זה עוד יותר קשה. אנחנו צריכים לשחק את הכדורגל שלנו, זה לא יהיה פשוט".
על כך שבית"ר לא ניצחה את מכבי חיפה בליגה כבר ארבע שנים: "אנחנו פה כדי לנסות לשנות את הסטטיסטיקה. במשחק נתון הכל יכול להיות ונצטרך לבוא בכושר ובמוכנות שיא. אנחנו פוגשים קבוצה סופר מוכשרת עם חלק התקפי מאוד מגוון וצריך להתכונן בהתאם ולעשות את ההתאמות. כולם מכירים את סגנון המשחק שלנו, אבל יש התאמות לכל קבוצה".