רגשות מעורבים בהפועל באר-שבע לאחר ההעפלה אתמול (חמישי) לשלב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג בעקבות ה-1:1 בחוץ נגד פוניבז' הליטאית, שהספיק לה בעקבות הניצחון 0:1 בארץ שבוע קודם לכן. בשלב הבא תפגוש באר-שבע קבוצה חזקה הרבה יותר - מועדון הפאר הבולגרי לבסקי סופיה.
בבאר-שבע ידעו שבמשחק החוץ הליטאים יפגינו יכולת גבוה יותר מזאת שהראו בטוטו טרנר, אך קיוו במקביל שגם השחקנים של אליניב ברדה יראו טוב יותר ויפגינו גרף שיפור. זה לא קרה, והקבוצה מבירת הנגב נראתה אפורה מאוד, בעיקר בכל הקשור לחלק ההתקפי, והיכולת הזאת מדאיגה מאוד את ראשי המועדון והאוהדים. העובדה שבשלב מוקדם של העונה נאלץ ברדה להסתדר ללא כל כך הרבה שחקני הרכב פצועים בהחלט לא מסייעת לבאר-שבע להיראות טוב.
1 צפייה בגלריה
פוניבז' הפועל באר שבע
פוניבז' הפועל באר שבע
באר-שבע לא נראית מוכנה לעונה. מיגל ויטור מול הגנת פוניבז'
(צילום: הפועל 'ויקטור' באר שבע )
רק אתמול חסר ברדה את רותם חטואל, עדן שמיר, חאתם אלחמיד והלדר לופס, כשלפחות שלושת הראשונים לא צפויים לחזור לסגל בשבועות הקרובים. בשל היעדרותו של לופס, ערך אתמול הראל שלום הופעת בכורה רשמית והציג יכולת די סולידית, כמו יתר חבריו לקבוצה. איתן טיבי ערך דקות בכורה, כשפתח על חשבונו של איאד אבו עביד, שלא נראה טוב במשחק הראשון. הרכש הרומני אנתוניו ספר שולב כמחליף ונראה עדיין מאוד לא מחובר.
כעשרים אוהדים ליוו את באר-שבע אתמול לליטא, וההערכה היא שלמשחק נגד לבסקי בסיבוב הבא, שייערך בסופיה, שנחשבת ליעד תיירותי מאוד וישנן טיסות רבות מהארץ אליה, ירצו להגיע לפחות כמה מאות אוהדים. אוהדי לבסקי סופיה ידועים לשמצה כגזענים ואף בעלי סממנים ניאו-נאצים. ברבים מהמשחקים שלהם מונפים שלטים עם אמירות וסמלים שמזוהים כאנטישמיים.