במהלך שיחה של יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ עם חברי הוועדה המקצועית על בחירתו המיועדת של רן בן שמעון למאמן נבחרת ישראל, התייחסו חלקם למינוי. "היה ברור מראש שברק בכר לא יגיע לנבחרת ישראל. ההתמהמהות הובילה לכך שהלכנו על אופציה ב' - בן שמעון. אין מה להשוות ביניהם", אמרו אותם גורמים.
"רצינו את בכר, מאמן עם שש אליפויות, הקונצנזוס היחיד כרגע, וקיבלנו את בן-שמעון שבעשר השנים האחרונות לא קיבל קבוצה גדולה בליגת העל", אמרו גורמים בוועדה המקצועית, "אין הבדל בינו לבין אלון חזן או כל מאמן אחר בליגה. אין פה שום בשורה. לא צריך להחתים אותו ליותר משנתיים, גם בנבחרת קפריסין הבינו כך".
2 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
"אין פה שום בשורה". בן שמעון
(צילום: יאיר שגיא)
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה ברק בכר
מאמן מכבי חיפה ברק בכר
חלק מאנשי ההתאחדות העדיפו אותו. בכר
(צילום: עוז מועלם)
בן שמעון הבהיר בפגישה בארבע עיניים עם זוארץ, כי הוא מוכן להגיע בכל מחיר לנבחרת. במקביל זוארץ נפגש עם ברק בכר, ואמר לו שהוא המועמד הבכיר מבחינתו. זוארץ אמר לבכר: "אנחנו רוצים רק אותך, אבל אתה חייב לרצות את התפקיד ב-100 אחוז". רק אחרי שיחה עם בכר ביום שישי בצהריים ובשל הסחבת במגעים עימו, זוארץ הודיע שהוא הולך עם בן שמעון. "בכר היה הכי הגון שיכול להיות בכל התהליך", הסביר זוארץ.
היום ייסגרו הפרטים הסופיים במגעים בין הצדדים, שכפי שפורסם לראשונה ב-ynet, צפוי בן שמעון לקבל שכר חודשי של 65 אלף שקל נטו לחודש, והוא ייבחר את הצוות שלו. עוד נודע שמי שעשוי לקבל את תפקיד מנהל הנבחרת הוא פרדי דוד.
רוני לוי - המועמד השלישי לתפקיד - התאכזב מההליך שנעשה מולו. זוארץ התקשר למאמן הפועל חיפה והבהיר לו כי הוא לא המועמד המוביל. כשלוי הבין את הסיטואציה, הוא העדיף שלא להיפגש עם יו"ר ההתאחדות. "מאחל לבן-שמעון בהצלחה. לא הצעתי את עצמי בשום מקום ולא עשיתי מהלכים. יהיו הזדמנויות בעתיד, יש מישהו שלא רוצה לאמן את נבחרת ישראל?", אמר לוי.