הפועל ת"א במצב קשה. ה-0:0 אמש (ראשון) מול הפועל חדרה היה משחקה העשירי ללא ניצחון, בחצי מהמשחקים האלה עמד על הקווים חיים סילבס, שעדיין לא השיג ניצחון אחד בהפועל ת"א, בתקופה זו הצליחה הקבוצה להבקיע שני שערים בלבד, כשהיא רחוקה רק ארבע נקודות מהקו האדום.
התיקו שהושג בדרבי נגד מכבי ת"א בסוף ינואר הצית אופטימיות אצל סילבס, אולם מאז הוא סיים פעמיים בתיקו מול קבוצות מהליגה שלו, בני ריינה והפועל חדרה. "גם אם היינו משחקים עוד שעה, למרות שהיו לנו פעמיים קורות והחמצה ענקית של סניור, לא היינו מבקיעים, אין לנו שחקני התקפה", הודו בהפועל.
3 צפייה בגלריה
עומר סניור מאוכזב
עומר סניור מאוכזב
עומר סניור מאוכזב
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
אלכסנדר בולייביץ'
אלכסנדר בולייביץ'
אלכסנדר בולייביץ', לא שידרג את ההתקפה
(צילום: עוז מועלם)
אלכסנדר בולייביץ' שהגיע בהשאלה מסטנדרד ליאז' עד סוף העונה הציג יכולת ירודה במיוחד ומאכזב עד כה, כך שלמעשה למעט בעמדת השוער עם אמיליוס זובאס שבחמשת המשחקים האחרונים ספג שני שערים בלבד, חלון ההעברות לא היווה שום שינוי מבחינת שידרוג הסגל.
בהיעדרו של הישאם לאיוס שנפצע במסגרת טיפול פיזיותרפיה של הקבוצה וייעדר עוד תקופה ארוכה, יחד עם הפציעה של אלן אוז'בולט אמש מול חדרה, הפועל ת"א מציגה יכולת התקפית ירודה במיוחד. "חדרה שוב חזרה להיות הקבוצה הקטנה שמבזבזת זמן, לא ניסתה לעשות שום דבר, אבל הבעיה מבחינתנו שאין לנו שום איכות התקפית, וסילבס לא הצליח לפתור את הבעיה הכי קשה", הודו בקבוצה.
3 צפייה בגלריה
קייס גאנם
קייס גאנם
קייס גאנם
(צילום: עוז מועלם)
עם סיום המשחק, 7,000 האוהדים שהגיעו לבלומפילד, כשחלקם התעכבו ארוכות בכניסה למגרש, שרקו בוז לשחקני הקבוצה. להפועל צפוי משחק עונה בשבת הקרובה בקרב הישרדות נגד האקס, סלובדאן דראפיץ' שיאמן את קריית-שמונה.
"זה משחק שאם אנחנו מפסידים בו, אנחנו מועמדים בכירים לרדת ליגה", סבורים במועדון. אחרי המשחק בקרית-שמונה, תשחק הפועל מול אשדוד ושני המשחקים האחרונים בעונה הסדירה לקראת הפלייאוף התחתון יהיו בטדי מול בית"ר ירושלים ובבלומפילד מול מכבי חיפה. "הכדור לא רוצה להיכנס, זו האמת", ניסה סילבס להסביר, "חסר לנו קצת מזל. חסרו לנו פעולות איכות, המחצית הראשונה הייתה צריכה להספיק לנו לעלות ליתרון. הפועל ת"א תסתכל אך ורק למטה, כל משימה חשובה. צריכים לנצח בקרית שמונה".