מכבי חיפה תעלה הערב (חמישי, 19:45) למשחק ה"ביתי" בבודפשט נגד ראן במסגרת המחזור הלפני אחרון בשלב הבתים של הליגה האירופית. לכולם ברור שיש הבדלי רמות בין הקבוצות אך הירוקים לא מרימים ידיים מלכתחילה והם מגיעים להתמודדות עם אמונה גדולה שהם יכולים להיג תוצאה טובה מוכובדת.
בצל סערת השלט שהשחקנים הזרים סירבו לאחוז בו לפני משחק ההשלמה מול הפועל פ"ת כל הזרים הגיעו עצמאית לבירת הונגריה והצטרפו לקבוצה אך נראה שדגו חושב על משחק הליגה בראשון מול הפועל באר-שבע, לא רוצה ליצור עומסים אחרי שבועות ארוכים ללא כדורגל באופן סדיר וצפוי לבצע מהפכה בהרכב. צמד המגנים דניאל סונדגרן ופייר קורנו צפויים לקבל מנוחה ולפתוח על הספסל. גם עלי מוחמד, ליאור רפאלוב וענאן חלאילי לא אמורים לפתוח.
2 צפייה בגלריה
מכבי חיפה אימון לקראת ראן
מכבי חיפה אימון לקראת ראן
מתכנן מהפכה בהרכב. דגו
(צילום באדיבות מכבי חיפה)
דגו לשנות מערך ותירגל מערך של שלושה בלמים: רמי גרשון יפתח לראשונה מזה שלושה חודשים. בקבוצה מציינים שהוא הותיר רושם גדול על הצוות המקצועי באימונים, על אף שלא שיחק לאחרונה. הבלם, לורנצו שימיץ', יפתח על חשבונו של שון גולדברג ויתופקד לצידו של עבדולאי סק. מ'ארטו שרי, שואו, פרנצדי פיירו ודין דוד יאיישו את החלק הקדמי של האלופה נגד הצרפתים.
מכבי חיפה צברה עד כה נקודה אחת בשלושת משחקיה בשלב הבתים והיא במקום האחרון בבית 6. במשחק הקודם מול ראן במחזור הפתיחה, שנערך בצרפת, הובסו הירוקים 3:0. במחזור שלאחר מכן סיימה הקבוצה ב-0:0 עם פנאתינייקוס, ובמחזור השלישי הפסידה 2:1 לויאריאל, לאחר שהובילה 0:1 אך ספגה שני שערים מאוחרים. כעת, תקווה הקבוצה של דגו להפתיע את מוליכת הבית ולהשאיר סיכוי לעלות לשלב הבא.

במועדון מתאבלים על אוהד הקבוצה

משפחתו של אופיר צרפתי ז"ל, שנחטף לעזה, והיום יצאה הודעה רשמית כי הוא נרצח במסיבה ברעים וחמאס מחזיק בגופתו, קיבלה את הבשורה כשהיא נמצאת בבודפשט לאחר שהוזמנה על ידי מכבי חיפה למשחק נגד ראן. צרפתי ז"ל היה אוהד של הירוקים ומשפחתו קיבלה את ההודעה משגריר הונגריה בזמן ששהתה במלון בעיר הבירה המקומית.
2 צפייה בגלריה
אופיר צרפתי
אופיר צרפתי
אופיר צרפתי ז"ל
(ללא)
בהודעה רשמית מטעם הירוקים נכתב: "מועדון כדורגל מכבי חיפה מרכין ראש עם היוודע דבר מותו של אוהד הקבוצה, אופיר צרפתי, שנחטף לעזה ב-7 באוקטובר. אמש התבשרה משפחתו על דבר מותו של אופיר והוא בן 27. לדאבון ליבנו, אמש הגיע לבית המלון נציג השגרירות ישראל בהונגריה, הקונסול, שמואל איתן, לבשר להורים את הבשורה המרה על מותו של אופיר".
"המועדון עטף את המשפחה, חיבק וניסה לחזק. מספר מאנשי הצוות של המועדון ליוו אותם.בשעה לא פשוטה זו, משפחת מכבי חיפה משתתפת בצערה של משפחת צרפתי ומייחלים שלא יידעו עוד צער. אופיר יישאר בליבנו לעד".