משחק העונה השלישי בתוך פחות מחודש ייצא הערב (שני, 20:30) לדרך, כאשר מכבי חיפה תארח את מכבי ת"א. הירוקים היו אלה שניצחו 0:1 במפגש בין השתיים בבלומפילד ב-10 בינואר וצימקו את הפער בפסגה לחמש נקודות. הצהובים ראו את הפער יורד לנקודה אחת בלבד, אך במחזור שעבר פתחו מחדש יתרון של ארבע נקודות על הקבוצה של מסאי דגו, לאחר שזו הפסידה להפועל באר-שבע, בעוד מכבי ת"א ניצחה את הפועל ירושלים.
האלופה מגיעה להתמודדות בסגל חסר מאוד. מלבד דולב חזיזה ומחמוד ג'אבר, שמועד חזרתם לא ברור, גם פייר קורנו, שנפצע מול הפועל באר-שבע, יחמיץ את המשחקים הקרובים ומי שצפוי לפתוח במקומו הוא קני סייף. עבדולאי סק, ששב לאימונים לאחר שחזר מאליפות אפריקה, נמצא חזק בתמונת ההרכב ונראה שמסאי דגו יוותר על לורנצו שימיץ', שהציג יכולת נהדרת בתקופה שסק נעדר. שון גולדברג ימשיך לקבל קרדיט.
2 צפייה בגלריה
מכבי ת"א מכבי חיפה
מכבי ת"א מכבי חיפה
משחק העונה, טייק 3. שון גולדברג מול ערן זהבי
(צילום: עוז מועלם)
בקישור צפוי לפתוח עלי מוחמד, ולצדו ליאור קאסה. תומר חמד, שנראה נהדר מאז שהגיע לקבוצה של דגו, נמצא בתמונת ההרכב בעקבות הרחקתו של פרנצדי פיירו, כאשר דין דוד ימשיך בחוד. מקומם של ענאן חלאילי וליאור רפאלוב ב-11 מובטח. דניל לסובוי, המושאל הטרי מדינמו מוסקבה, ייכלל בסגל הערב. כזכור, במכבי חיפה הצליחו לרשום אותו כישראלי והוא לא יחשב כזר.
בתוך כך, גל אלברמן בוחן אפשרות להתחזק בזר נוסף לחלק הקדמי. המנהל המקצועי רואה שגם הצהובים מתחמשים באופן משמעותי ובעקבות הפציעות הרבות והחיסורים מבין אלברמן שהוא חייב עומק למאני טיים של העונה.
במכבי חיפה מבינים שענאן חלאילי צפוי לעבור לבלגיה ושסכום ההעברה צפוי להיות משמעותי - כ-7 מיליון אירו. הירוקים שמו לעצמם למטרה להחזיר את עומר אצילי בעונה הבאה וצפויים להציע לו שכר חסר תקדים בקנה מידה של המועדון, כאשר הסכום מוערך בכ-800 אלף אירו לעונה.

תורג'מן וזהבי יפתחו במכבי ת"א

גם מכבי ת"א דרוכה לקראת המשחק הערב, ומגיעה מעודדת לאחר שהגדילה את הפער בפסגה לארבע נקודות, וגם בעקבות הניצחון על מכבי חיפה במפגש האחרון בין השתיים בגמר גביע הטוטו לפני 12 ימים (2:4 בפנדלים לאחר 0:0 בתום 90 דקות).
ערן זהבי ודור תורג'מן צפויים לפתוח יחדיו בחלק הקדמי. לעומת זאת, מילסון - שלא יספיק להגיע למשחק לאחר שאנגולה הודחה מאליפות אפריקה - יעמוד לרשותו של רובי קין רק במשחק הבא של הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
מכבי ת"א הפועל ת"א
מכבי ת"א הפועל ת"א
צפויים לפתוח בחוד של מכבי ת"א. תורג'מן וזהבי
(צילום: עוז מועלם)
אחרי שכבר החתימה שישה שחקנים בחלון הנוכחי בסכום כולל של 4.35 מיליון אירו, המטרה המרכזית של מכבי ת"א בחלון ההעברות הנוכחי היא החתמתו של שגיב יחזקאל. הצהובים כבר סיכמו עם הקשר על חוזה לשלוש וחצי שנים, בהן ירוויח 550 אלף אירו לעונה.
פרקליטו של יחזקאל, עו"ד רועי רוזן, עדיין מתנהל מול אנטליהספור בנוגע לשחרורו, כשהמשימה מבחינתו היא לנסות ולסגור את הסאגה שעדיין לא מתקדמתף זאת לקראת סיום חלון ההעברות מחר ב-19:00. ישנה גם האפשרות שפיפ"א תקבל את הבקשה החריגה לאפשר לו לשחק במועדון שלישי העונה, זאת בשל נסיבות השחרור שלו מקבוצתו הטורקית. אם זה יקרה, הוא יוכל לחתום בצהובים גם אחרי תום חלון ההעברות בישראל.
מכבי ת"א סגרה מול ז'ילינה הסלובקית על העברתו של החלוץ הגנאי, הנרי אדו. מוליכת ליגת העל תשלם לסלובקים באופן מיידי 750 אלף אירו עוד לפני בונוסים שונים. החלוץ נחת בארץ, יעבור בדיקות רפואיות וצפוי לחתום ביממה הקרובה.