מכבי ת"א ממשיכה להתכונן למשחק העונה הראשון נגד מכבי חיפה שיתקיים מחר (שבת, 20:30) בטדי בשל הרצון של הצהובים לארח מול כמות גדולה של צופים, זאת לאור המגבלות של פיקוד העוקף שמאפשרות התקהלויות של עד 2,000 צופים בלבד במרכז הארץ.
לקראת ההתמודדות המסקרנת, ערכו היום (שישי) הצהובים מסיבת עיתונאים בה דיברו המאמן ז'רקו לאזטיץ' והבלם נמניה סטואיץ', והשניים סיפרו על ההכנות והתחושות לקראת המשחק.
2 צפייה בגלריה
זארקו לאזטיץ'
זארקו לאזטיץ'
מתכונן למשחק העונה. ז'רקו לאזטיץ'
(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)
"זו הפעם הראשונה ששתי הקבוצות נפגשות העונה, ויש לזה חשיבות, אבל גם שאר המשחקים חשובים", אמר לאזטיץ'. "אנחנו מכבדים את היריבה, אבל אנחנו מכבי ונשחק את המשחק שלנו, כמו שאנחנו עושים תמיד. במשחקים כאלה לא צריך להתמקד ברגש, אלא בטקטיקה. תהיה הרבה אש ונצטרך להתרכז במה שקורה על כר הדשא".
על היריבה אמר: "מכבי חיפה קבוצה טובה מאוד עם מאמן מצוין שיודע להוציא את המיטב מהשחקנים שיש לו. זה יהיה אתגר משמעותי בשבילנו, כמו משחק בליגה האירופית. מדובר במשחק עם הרבה יוקרה וננסה להציג את היכולת שהצגנו במשחקים נגד באצ'קה טופולה, בראגה ומיטיולן".
על הבאתו של השוער הקרואטי, סימון סלוגה: "יש לנו הרבה משחקים ואופק מליקה נפצע לשלושה חודשים, כך שהיינו צריכים להגיב והבאנו שוער מצוין שצריך קצת זמן להתאקלם. רועי משפתי הוא השוער הראשון שלנו, אבל הוא לא מספיק לבדו".
2 צפייה בגלריה
זהבי
זהבי
מעמדו ממשיך להידרדר. זהבי
(צילום: עוז מועלם)
כאמור, גם סטואיץ' דיבר: "המשחק מחר הוא חשוב מאוד. נצטרך לתת מאה אחוז ולשחק כמו שאנחנו יודעים כדי להשיג תוצאה טובה. לא הכרתי את הרמה בישראל לפני שהגעתי למכבי ת"א. הכדורגל פה אינטנסיבי ואני אוהב את זה".

זהבי צפוי להתחיל על הספסל

דור תורג'מן הפצוע ייעדר גם מחר בשורות מכבי ת"א, ומי שצפוי לפתוח במקומו הוא אלעד מדמון, בעוד ערן זהבי יחכה שוב להזדמנות על הספסל. המשמעות היא שמעמדו של הכוכב אצל לאזטיץ' פחת עוד יותר והוא בגדר חלוץ שלישי בהיררכיה אחרי תורג'מן ומדמון.
שחקני הכנף שצפויים לפתוח הם הישאם לאיוס (שמועדף כרגע על פני הנרי אדו) ואושר דוידה, בעוד בקישור יפתחו דור פרץ, גבי קניקובסקי ואיסוף סיסוקו. בהגנה צפויים לפתוח נמניה סטואיץ' ורז שלמה כבלמים, בעוד טייריס אסנטה אמור להיות המגן הימני, וסתיו למקין או עידן נחמיאס בצד שמאל.