מכבי חיפה תקיים הערב (שלישי) את האימון המסכם שלה על אדמת קזחסטן לקראת משחק הגומלין מחר (17:00) מול קייראט במסגרת הסיבוב הראשון במוקדמות ליגת האלופות. הירוקים סיימו בתיקו 1:1 בסמי עופר במשחר הראשון, והם יצטרכו לנצח כדי להעפיל לשלב הבא.
"אין ספק שהתוצאה הייתה מאכזבת במשחק הראשון. יכולנו לנצח, אבל זו כבר היסטוריה", אמר מאמן הירוקים ברק בכר בפתיחת מסיבת העיתונאים לקראת המפגש. "לא באנו לטייל, אלא לנצח ולעשות את העבודה. אין תירוצים. יש מגרש טוב, מזג אוויר טוב".
3 צפייה בגלריה
בכר
בכר
"באנו לנצח ולעשות את העובדה". ברכר
(צילום: שרון צור)
בכר התייחס גם לעובדה שקייראט נמצאת באמצע העונה והקבוצה שלו שיחקה רק משחק רשמי אחד: "זו עובדה, אבל לא ניתפס על תירוצים. הרגשנו את הפערים, אבל הרגשנו שלמרות הפערים יכולנו לנצח, והיו לנו הזדמנויות מספיק טובות. עברנו כבר 90 דקות, עוד שבוע של אימונים, יחד עם מזג האוויר והמגרש יש אופטימיות. גם למדנו כל מיני דברים מהמשחק, ונעשה הכל כדי לעבור".
עוד אמר המאמן: "עכשיו אנחנו יודעים עוד דברים עליהם. יש פה חדר הלבשה נהדר, יש לנו זכות לאמן שחקנים טובים שהם אנשים טובים, וגם החדשים מתאקלמים בחדר ההלבשה ומבחינה מקצועית, אבל עם כל האווירה, צריך לעשות סוויץ'. זו קבוצה אגרסיבית, על גבול הברוטלית. נצטרך לנצח בכדורגל, שבזה אנחנו יותר טובים".
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי חוגג עם החברים
עומר אצילי חוגג עם החברים
שחקני מכבי חיפה. רוצים לחגוג גם מחר
(צילום: עוז מועלם)
בחיפה לא רוצים לחשוב מה יקרה אם הקבוצה תודח בשלב כל כך מוקדם, אך מבינים שלא הולך להיות להם קל: "יכולנו להכריע את המשחק בארץ, אבל החמצנו הרבה. אנחנו מגיעים מלאי אמונה שזה אפשרי ושאנחנו באים לעבור שלב. התכנון שלנו היה ונשאר להגיע כמה שיותר רחוק באירופה", אמר שחקן בקבוצה.
שחקני חיפה התעסקו אתמול לא מעט בסאגת ניקיטה רוקאביצה וההודעה הרשמית של הקבוצה והשחקן על פרידה רשמית. רוקאביצה שמאוד מחובר לשחקנים, והיה דמות מאוד משמעותית במועדון בשנים האחרונות זכה להודעות רבות מחבריו בעקבות הפוסט שכתב.
השחקנים עוד קיוו שרוקאביצה יישאר, אך ההגעה של דין דויד ובן שהר לא השאירה לירוקים אופציה להשאיר עוד חלוץ בכיר, שכן גם כך יש עומס בהתקפה והירוקים מנסים להיפטר ממוחמד עוואד שכלל לא בתוכניות.
3 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
רוקאביצה. יכבוש העונה במועדון אחר
(צילום: עוז מועלם)
לקראת המשחק מחר, בכר הפתיע כאשר תרגל מערך של שלושה בלמים, כשדווקא שון גולדברג תורגל כבלם שלישי לצידם של בוגדן פלאניץ' ורמי גרשון. אורי דהן שהגיע לקבוצה עם ציפיות גדולות ימתין על הספסל. בהתקפה מתלבט בכר בין דוניו לשהר, כאשר דולב חזיזה עשוי לחזור להרכב על חשבונו של צ'ארון שרי.
בנושא אחר, 18,000 מינויים לעונה הבאה כבר נרכשו ע"י אוהדי חיפה. לאור הביקוש החליט המועדון להעמיד למכירה 1,500 מינויים נוספים ביציע הדרומי וביציע צפוני העליון.
פורסם לראשונה: 08:11, 13.07.21