מכבי ת"א תארח מחר (שבת, 20:30) בבלומפילד את הפועל באר-שבע לאחד המבחנים המאתגרים הראשונים שלה העונה.
הצהובים לא רק יקיימו את משחק הבית הראשון שלהם העונה בליגת העל, אלא גם יהנו מבלומפילד מלא. אגב, ברביעי כבר תארח האלופה את הפועל ירושלים למשחק שנדחה ממחזור הפתיחה.
2 צפייה בגלריה
זהבי
זהבי
שוב יתחיל על הספסל. זהבי
(צילום: עוז מועלם)
קוז'וך מדבר לקראת מכבי ת"א
(באדיבות ONE)

המאמן ז'רקו לאזטיץ' - עדיין ללא סתיו למקין ו-ווסלי פטאצ'י בסגל - מתכוון לפתוח עם דור תורג׳מן בחוד ולהתחיל שוב עם ערן זהבי על הספסל. להנרי אדו תהיה עדיפות על-פני הישאם לאיוס ב-11. מי שיהיה לראשונה חלק מהסגל וצפוי גם לקבל דקות הוא הבלם הסרבי נמניה סטואיץ'.

ביטון יחתום בבאר-שבע?

ומה לגבי הפועל באר-שבע? הקבוצה הצליחה לפנות מקום לשחקן זר נוסף במצבת הזרים שלה, כשהודיעה הבוקר על השאלתו של החלוץ ארתור שושנאצ'ב לסוצ'י מהליגה השנייה ברוסיה. המו"מ בין המועדונים ידע עליות ומורדות ונמשך למעלה מחודש ימים, אך בסופו של דבר הגיעו הצדדים לעמק השווה. עם שחרורו של החלוץ הקזחי משלימה באר-שבע פרידה הקיץ מארבעה זרים שהצטרפו אליה במהלך העונה שעברה, כשקדמו לו עימראן אולאד, אנדריי פוקו ודיינר קיניונס.
2 צפייה בגלריה
ארתור שושנאצ'ב
ארתור שושנאצ'ב
עבר לליגה הרוסית. שושנאצ'ב
(צילום: הרצל יוסף)
כעת יש לבאר שבע חמישה זרים בסגל והיא תוכל לנסות לצרף אחד נוסף. עד לא מזמן העדפה הייתה לשחקן הגנה, אך עם צירופו של מתן בלטקסה השבוע, יכול להיות שכעת יתמקדו בקבוצה בהחתמת שחקן זר בעמדה אחרת.
אתמול בערב התבשרה הקבוצה כי הקשר תומר יוספי ספג מכה בברכו וקרע את רצועת המיניסקוס. מדובר בפציעה שמצריכה ניתוח. הוא ייעדר כמובן מהמשחק בשבת נגד מכבי ת"א וההערכה היא שבעוד כחודשיים הוא יוכל לחזור לפעילות מלאה.
בקבוצה מנהלים מו"מ מתקדם עם דן ביטון, שלא בתוכניות המקצועיות של מכבי ת"א וגדל בבאר-שבע. התנאים בין הצדדים טרם סוכמו, כשברקע לשחקן הצעות גם מבית"ר ירושלים ואף ממכבי חיפה.