הפועל באר שבע סוף סוף השלימה רשמית את צירופו של דור מיכה, שחקן הרכש המרכזי והנוצץ ביותר שלה הקיץ. הקשר בן ה-29, שחתם לשלוש שנים, שב לישראל קצת יותר משנה לאחר שפרשת "הכדורגלנים והקטינות" התפוצצה. אחר הצהריים הצטרף לחבריו החדשים וערך את אימון הבכורה שלו בקבוצה.
מיכה, שמצטרף לאחר שהפעיל את סעיף השחרור מקבוצתו בעונה הקודמת, אנורתוסיס הקפריסאית, כבר סיכם את כל תנאיו בקבוצה של אלונה ברקת מיד בתום העונה שחלפה, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet.
4 צפייה בגלריה
דור מיכה באימון הבכורה שלו בבאר שבע
דור מיכה באימון הבכורה שלו בבאר שבע
דור מיכה באימון הבכורה שלו בבאר שבע
(צילום: הרצל יוסף)
4 צפייה בגלריה
דור מיכה מגיע לאימון הבכורה שלו בבאר שבע
דור מיכה מגיע לאימון הבכורה שלו בבאר שבע
מיכה מגיע עם שכטר לאימון הראשון שלו
(צילום: הרצל יוסף)
4 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
"אין יום שאני לא מצטער על חלקי בפרשה". דור מיכה
(צילום: הפועל באר שבע)
מיכה חתם רשמית רק עכשיו בשל רצונה של באר שבע להימנע מתשלום דמי השבחה למכבי תל אביב עבורו, מה שהיה עליה לעשות אם היה חותם בשורותיה לפני ה-11 ביולי. בשל כך הוא החמיץ את מחנה האימונים שקיימה הקבוצה בפולין וממנו היא חזרה בסוף השבוע האחרון. ב-29 הופעות בכל המסגרות במדי אנורתוסיס כבש מיכה שער אחד והוסיף שלושה בישולים. הוא עזר לקבוצה לזכות בגביע הקפריסאי.
כאמור, מיכה יחזור לכדורגל הישראלי לראשונה מאז פרשת "הכדורגלנים והקטינות". עומר אצילי, שהיה מעורב איתו בפרשה, כבר שב במהלך העונה שעברה לישראל והוליך את מכבי חיפה לאליפות ראשונה מזה עשור. כחלק מהחתימה של מיכה במועדון, סוכם שהוא יתנצל על הפרשה: "אני רוצה להתייחס לאותה פרשה שאין יום שאני לא מצטער על חלקי בה. אין ספק שכספורטאי מוכר נדרש ממני להוות מודל לחיקוי עבור צעירים רבים ואני מצטער מעומק ליבי שאכזבתי אותם. למרות שהתיק נסגר מחוסר אשמה, אני לוקח אחריות מלאה, מתנצל בפני כל מי שנפגע ומבין ששגיתי בקבלת ההחלטות. כל חיי דאגתי לשמש דוגמה אישית ופעלתי על בסיס ערכים שינקתי מהבית ואמשיך לעשות זאת גם בעתיד. לסיום, אני רוצה להודות להוריי, משפחתי ולארוסתי אלמוג וכמו כן להודות לאלונה ברקת ולצוות המקצועי על האמון בי. אני מתחייב לתת את כל כולי למען הצלחת הקבוצה".
עוד אמר הקשר: "היום אני מתחיל פרק חדש בקריירה הספורטיבית שלי ונרגש להצטרף למועדון הכדורגל הפועל באר שבע. אני שמח על הזכות שניתנה לי לשחק כדורגל בקבוצה שצמאה לתארים ולא יכול לחכות לרגע שאפגוש את האוהדים".
4 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים מול בני יהודה
בית"ר ירושלים מול בני יהודה
רכש מעניין הקיץ. רוני לוי
(אלכס קולומויסקי)
כעת, אחרי שמיץ' גולדהאר הראה להם את הדרך החוצה ולא חיכה להחלטת הפרקליטות שבסופו של דבר סגרה את התיק מחוסר אשמה, השניים ישחקו בקבוצות אחרות בליגת העל. כשהפרשה נחשפה בעלי המועדונים יישרו קו עם גולדהאר ולא פנו לשחקנים. למרות שמדובר בשניים מהשחקנים האיכותיים בכדורגל הישראלי, הרוב המוחלט אפילו לא העז לבחון את האופציה לקלוט אותם.
פורסם לראשונה: 10:36, 13.07.21