ברדה:אני גאה בשחקנים שלי,פנינו למשחק הבא
(באדיבות ONE)
אחרי שני הפסדים כואבים בליגה, הפועל באר-שבע תנסה לשנות מומנטום במשחק שיפתח מחר (חמישי, 19:45) את שלב הבתים של הקונפרנס ליג, בחוץ נגד אוסטריה וינה.
במסיבת העיתונאים שהתקיימה בצהריים טען מאמן אוסטריה וינה מנפרד שמיד שהפועל באר שבע קבוצה אגרסיבית. על רקע ההרחקות בכרטיסים אדומים של אנדרה מרטינש ורמזי ספורי במשחקי הליגה האחרונים, שלל אליניב ברדה את הטענה הזאת במסיבת העיתונאים של קבוצתו: "אני הייתי חלוץ. ספגתי אין סוף כניסות ומכות בכדורגל. הקבוצה שלנו לא אגרסיבית ואלימה. היא קבוצה עקשנית שנלחמת על כל כדור עד הדקה האחרונה וככה אני רוצה לראות את הקבוצה שלי, כמו שאני הייתי נחוש ולא מוותר על שום כדור בשום מצב".
1 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
לא מתרגש מהטענות נגד הקבוצה שלו. ברדה
(צילום: הרצל יוסף)
הבלם איתן טיבי התייחס לטענות של קבוצתו נגד השיפוט לאחר ההפסד 2:1 למכבי חיפה בשבת והכרטיסים האדומים שספגו חבריו לאחרונה: "המועדון פעל בעניין הזה. הייתה לנו שיחה. מאמין שהנושא הזה ייפתר ואנחנו לא נעשה את זה בהמשך הדרך. כשחקן מנוסה, אני יודע שאנחנו לא צריכים להתעסק בשיפוט וביריבה. אנחנו צריכים להתעסק בעצמנו. אלה רעשי רקע ואנחנו לא צריכים להתעסק ברעשי רקע".
לקראת המשחק עצמו אמר ברדה: "קיבלנו בית ברמה של ליגה אירופית. יש התרגשות, רוצים להתחיל את שלב הבתים בצורה טובה עם תוצאה טובה. אוסטריה וינה קבוצה מצוינת עם מסורת נהדרת במפעלים האירופית. היא מאומנת מאוד וטקטית מאוד. בבית שלה יהיה משחק קשה מאוד ואנחנו מתייחסים לכך בשיא הרצינות. כיף גדול וגאווה גדולה לראות את הקהל איתנו גם קודם וגם עכשיו. אנחנו רוצים לייצר מסורת שאנשים באים ומלווים. זה חשוב וכיף והלוואי שהם יחזרו מכאן שמחים".
את ההפתעה בכך שאנדרה מרטינש לא נכלל בסגל לשלב הבתים סירב ברדה להסביר: "אני רוצה להתייחס לשחקנים שנמצאים. הם עשו עבודה יוצאת מן הכלל להביא אותנו לכאן, הם יצטרכו להמשיך לעשות עבודה טובה. יש לנו כאן סגל מצוין".
טיבי הוסיף: "יש התרגשות לקראת המשחק. באים מאוד ממוקדים. עשינו דרך ארוכה כדי להגיע למעמד הזה. נבוא מרוכזים מאוד במטרה אחת, לנצח".