המשטרה הודיעה היום (ראשון) כי היא עצרה חמישה אוהדים של הפועל ת"א אשר יידו אבנים לעבר מגרש האימונים של הקבוצה בוולפסון. מספר אוהדים הגיעו לאימון הקבוצה לקראת המשחק מחר (20:00) נגד הפועל פ"ת, כמה מהם זרקו אבנים ולמקום הוזמנה ניידת משטרה. חמשת העצורים הם תושבי המרכז בגילאי ה-20, והשוטרים הביאו אותם לחקירה בתחנת יפו.
הפועל ת"א מקדימה את הקו האדום בנקודה בלבד, כשהיא ניצחה רק במשחק אחד מ-12 האחרונים וגם הודחה מגביע המדינה. מאז מינויו של יוסי אבוקסיס לעמדת המאמן, צברה הקבוצה נקודה בשלושה משחקי ליגה ועדיין לא כבשה.
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס עם עוזרו אורי גוטמן באימון הפועל ת"א
יוסי אבוקסיס עם עוזרו אורי גוטמן באימון הפועל ת"א
הלחץ מורגש. אבוקסיס עם עוזרו אורי גוטמן באימון הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
במהלך מסיבת העיתונאים לפני המשחק מול הפועל פ"ת, התייחס אבוקסיס לתקרית: "היינו לפני אימון ולא ראיתי מה היה בדיוק. האוהדים מביעים את כעסם מהתקופה האחרונה, יש רק דבר אחד שאפשר לעשות וזה להביא נקודות כדי שדברים כאלה לא יקרו".

הערעור נדחה: הפועל ת"א לא תקבל את הנקודה שהופחתה

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל דחה היום את ערעורה של הפועל ת"א בגין הפחתת הנקודה ממאזנה. הרכב של שלושה שופטים - אב בית הדין ד"ר עדי זרנקין, פרופ' מיגל דויטש ועו"ד דוד יהב, היו אלה שקיבלו את ההחלטה.
ההרשעה הייתה בעקבות התנהגות אוהדי הקבוצה בהפסד 1:0 לבית"ר ירושלים לפני כחוגש וחצי. זאת בסעיף של "התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות", בגין הדלקת אמצעים פירוטכניים ביציעים, השלכתם לשדה המשחק והשלכת חפצים (מצתים) למגרש. נגד האדומים עמד עונש הפתחת שתי נקודות על תנאי, והוא הופעל חלקית.
2 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב
הפועל תל אביב
הערעור נדחה
(צילום: עוז מועלם)
"הפעלת עונש על תנאי שהוטל בהרשעה קודמת איננה בבחינת הטלת עונש בהרשעה המאוחרת יותר", נאמר, בין השאר, בפסק הדין. "בית הדין עשה חסד שהחליט על הפעלה חלקית של התנאי. הוא לקח בחשבון את מאמציה הרבים של הפועל ת"א למנוע את התנהגותם הפרועה של אוהדיה".
פורסם לראשונה: 10:57, 03.03.24