העתירה שהגיש שגיב יחזקאל נגד אנטליהספור התקבלה - כך פסקה היום (שישי) פיפ"א. המשמעות: יחזקאל הוא כעת שחקן חופשי ויוכל לחתום במכבי ת"א, שחשקה בו מתחילת הדרך ובשורותיה כבר סיכם בחודש שעבר, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet.
פיפ"א מסרה כי טענותיו של השחקן, המיוצג בידי עורכי הדין רועי רוזן וטל שגב, התקבלו והוא אף יזכה לפיצוי בגובה של 100 אלף אירו מהקבוצה הטורקית, על השכר שלא שולם לו עד מועד סיום החוזה.
2 צפייה בגלריה
שחקן אנטליהספור שגיב יחזקאל עם מחוה לחטופים
שחקן אנטליהספור שגיב יחזקאל עם מחוה לחטופים
סוף לסאגה. יחזקאל
(צילום: האתר הרשמי של אנטליהספור)
2 צפייה בגלריה
עו"ד רוזן. ניצחון משפטי באווירה עוינת
עו"ד רוזן. ניצחון משפטי באווירה עוינת
עו"ד רוזן. ניצחון משפטי באווירה עוינת
(צילום: ראובן שוורץ, ONE)
יחזקאל עבר בסיום עונת 2023/24 לאנטליהספור הטורקית, בה הספיק להבקיע שישה שערים ולבשל שניים נוספים. בינואר האחרון הושעה בידי ההתאחדות הטורקית בשל המחווה שביצע לטובת החטופים במשחק ליגה. זאת אחרי שגם היה במעצר בלילה וחולץ על ידי מטוס פרטי בתום חוויה לא שגרתית ומפחידה.
פרקליטיו של יחזקאל מסרו כי "היום התקבל פסק הדין של פיפ"א בעניין תביעת שגיב יחזקאל לשחרור מהמועדון הטורקי אנטליהספור, אשר טען שהחוזה נשאר בתוקף ולא בוטל מעולם. לשמחתנו, בפסק דין מנומק נקבע כי טענות השחקן כי ההסכם אינו בתוקף התקבלו ונקבע כי ההסכם בוטל ב-24 בינואר. כעת, למעשה שגיב הוא במעמד שחקן חופשי. אנחנו שמחים כי לאחר המתנה ארוכה והליך קשה ומורכב, שגיב יוכל להמשיך, סוף סוף, בחייו המקצועיים".
לאזטיץ׳: אני פה 3 שבועות ומרוצה מהקבוצה
(באדיבות ONE)