שאפי סולימנוב לא ימשיך בהפועל באר-שבע בעונה הבאה, וזה אולי מה שאיפשר לקשר הרוסי לדבר באופן פתוח על התקופה שלו בישראל בריאיון לאתר matchtv, בין היתר הוא דיבר על המעורבות שלו בקטטה הגדולה במשחק העונה מול מכבי חיפה.
"אני לא האשם העיקרי במה שקרה", אמר סולימנוב על התקרית בגינה הורחק לעשרה משחקים, "ריציתי שני משחקים ונשארו שמונה, לא כל מועדון ייקח אותי עכשיו בגלל העונש הזה. אני לא התחלתי את הקטטה, פגעו בי והחזרתי. הבחור שפגע בי (באסם זערורה) הורחק ל-15 משחקים. בשידור החוזר אפשר לראות שהכו אותי ואז הגבתי. לא רציתי לריב עם אף אחד".
1 צפייה בגלריה
שאפי סולימנוב
שאפי סולימנוב
שאפי סולימנוב
(צילום: עוז מועלם)
ואיך הכל התחיל? זאת גרסתו של שאפי: "חגגו את שער הניצחון שהובקע בשניות האחרונות של המשחק, כל הקבוצה רצה לתוך המגרש כדי לחגוג את זה. מישהו ממכבי חיפה דחף את אחד מחבריי לקבוצה ואז הכל התחיל. אני בחיים לא התחלתי מריבה".
סולימנוב התייחס גם לימיו האחרונים בבאר-שבע: "אליניב ברדה רצה שאשאר, אבל זה לא תלוי רק בו. הוא מאמן טוב עם עבר מפואר בבלגיה כשחקן. הוא מבין שחקני כדורגל ומגן עליהם, אני מאחל לו רק טוב".
הקשר הרוסי נשאל על המצב הביטחוני בישראל וענה: "ישבתי במרפסת שלי וראיתי טילים עפים, ראיתי מטוסי קרב שעוברים. שומעים קצת רעש, אח"כ יש ענן עשן וזה הכל". על עתידו אמר: "יש לי חוזה בקרסנודאר לעוד שנתיים. אני מכיר את ולדימיר איביץ' מהתקופה בישראל, לא שוחחנו אחד עם השני. אני יודע שהוא זכה בשתי אליפויות והוא מאמן טוב".