אייטור קראנקה מדבר לקראת המשחק מול בית"ר
(באדיבות ONE)
אייטור קראנקה עבר בשלום את משחקו הראשון על הקווים של מכבי ת"א - 0:3 קליל על מ.ס אשדוד. מחר (שני, 20:30) הוא כבר יעמוד למבחן רציני יותר - כשהצהובים יתארחו בטדי אצל בית"ר ירושלים.
ללא קשר למשחק מול בית"ר, ג'ורג'ה יובאנוביץ', על-פי דיווח בטורקיה, מבוקש באנטליאספור שמדורגת במקום ה-10 בליגה המקומית. על-פי הפרסום, הקבוצה פנתה למכבי תל ת"א והציעה שני מיליון אירו על החלוץ הסרבי שכבש העונה 15 שערים ב-25 הופעות.
3 צפייה בגלריה
ג'ורג'ה יובאנוביץ' חוגג
ג'ורג'ה יובאנוביץ' חוגג
ג'ורג'ה יובאנוביץ' חוגג
(צילום: עוז מועלם)

"אני מכיר את היריבה, אבל הדבר הכי חשוב הוא שנכיר את עצמנו", אמר קראנקה במסיבת העיתונאים כשנשאל על ההכנות לקראת המשחק מול הצהובים-שחורים. "אם נמשיך לעבוד באותה צורה, אז מה שהיריבה תעשה לא חשוב. הניצחונות שלנו תלויים בנו. מה שחשוב זה מה שנעשה באימונים".
3 צפייה בגלריה
אייטור קראנקה מאמן מכבי ת"א
אייטור קראנקה מאמן מכבי ת"א
אייטור קראנקה
(צילום: עוז מועלם)
על החיסרון של דודזאדה: "כשהגעתי ידעתי שיש סגל ארוך עם שחקנים שמוכנים לשחק. יש לי יותר משחקן אחד בעמדה הזו, וזה חשוב מבחינת מאמן". על החוויה עד כה בישראל: "לפני שהגעתי היו מאמנים ושחקנים שעבדו פה ועזרו לי. ידעתי שהליגה טובה, התשוקה נהדרת".
על אוסקר גלוך: "הוא שחקן מצוין, אבל בהיסטוריה היו הרבה שחקנים שעזבו מהר את הקבוצות שלהם ואף אחד לא שמע עליהם. הוא יכול להיות שחקן ענק אבל הוא צריך להישאר פה. לדעתי הוא צריך עוד 4-5 חודשים להישאר בסביבה הזו, שהוא מכיר אותה וברמה הזו".
3 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
"צריך להישאר פה". אוסקר גלוך
(צילום: יאיר שגיא)
על חיזוק אפשרי לסגל: "בעוד חודש או חודשיים אוהדי מכבי ת"א יראו קבוצה ברמה הכי גבוהה. לגבי שחקנים שיגיעו או יעזבו, יש מנהל הקבוצה טוב, ואני ביחסים טובים איתו מההתחלה. בנוגע לשמות - את זה עוד נראה".
הקשר דן גלזר התייחס לשוני בין המאמנים: "אני שחקן של מערכת ותמיד משחק. נכון שבתקופה האחרונה פחות שיחקתי. תמיד יש מלחמה על ההרכב במכבי ת"א. אני שמח שעם המאמן החדש אני מקבל הזדמנות להוכיח את עצמי, ומקווה שהקבוצה תצליח".
עוד הוסיף גלזר לגבי שיטות העבודה של מאמנו החדש: "לכל אחד יש את החשיבה שלו על כדורגל. אייטור לימד אותנו דברים חדשים, ואנחנו שמחים ללמוד. יש רצון יש מחוייבות - ואני מקווה שתראו את זה מחר".
מכבי ת"א תחסר את אופיר דוידזאדה הפצוע בברכו ומי שאמור למלא את מקומו הוא מתן חוזז. 7,000 כרטיסים כבר נמכרו למשחק לטובת אוהדי מכבי, ולאור הביקוש הגדול מצד אוהדי הקבוצה הסכימה בית"ר ירושלים להפשיר 1,000 כרטיסים נוספים ביציע הדרומי.
פורסם לראשונה: 09:50, 15.01.23