אינטר מיאמי מקבלת מלאו מסי בדיוק מה שהיא רוצה לקבל ממנו: תוך רגע היא הפכה לאחת הקבוצות המדוברות בעולם, עכשיו היא קוצרת הצלחות על הדשא כשמסי הוביל אותה ל-0:4 ברבע גמר גביע הליגות, עם שערו השמיני בחמישה משחקים. מיאמי רחוקה שני משחקים מתואר היסטורי, מולה תעמוד בחצי הגמר פילדלפיה יוניון של תאי בריבו הישראלי.
"הגענו לכאן בכות היכולת של כל הקבוצה", אמר המאמן טאטה מרטינו, "אבל גם בזכות מה שהוא נותן לנו בחמשת המשחקים האחרונים. הוא לא היחיד שבולט, אבל הוא מייצר דברים שאף אחד אחר לא יכול. בזכותו לשחקנים יש הרבה ביטחון. יש 47 קבוצות במפעל הזה חוץ מאיתנו, אנחנו באנו אליו מהמקום האחרון בליגה. אין לנו סיבה לא להיות מרוצים ממה שעשינו עד כה.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי מודה לקהל
(Jeremy Reper-USA TODAY Sports)
2 צפייה בגלריה
מסי חוגג כמו ספיידרמן
מסי חוגג כמו ספיידרמן
וחוגג כמו ספיידרמן
(CHANDAN KHANNA / AFP)
מרטינו המשיך: "קשה להבין איך שחקן שמקבל את הכדור 50 מטרים מהשעה נחשב לאיום, למרות שכל היריבים מנסים לעצור אותו, זה כמובן עוזב לנו להתקדם, אנחנו נותנים לו לנהל את המשחק ולהיות במקומות שהוא אוהב. הוא מנהיג על המגרש וגם מחוצה לו. גם באימונים הוא מדריך את השחקנים. הרבה מאוד השתנה מאז שהוא הגיע לפה". החבר החדש-ישן סרחיו בוסקטס הוסיף: "זה נפלא לשחק שוב ביחד".
גם כריסטיאן לאטאנזיו, מאמן היריבה שארלוט, יודע שאי אפשר לעצמו את מסי: "אתה יודע שכל מה שהוא צריך זאת הזדמנות אחת, הוא לא צריך יותר משנייה. צריך להיות חד במשך 90 דקות כדי לעצור אותו מלעשות את הקסמים שלו, הוא עושה את זה ברציפות מאז 16 בברצלונה".
כאמור, מי שתחכה כעת לאינטר מיאמי בחצי הגמר תהיה פילדלפיה יוניון, קבוצתו של תאי בריבו, שגברה הלילה 1:2 על קרטארו ממקסיקו. החלוץ הישראלי עדיין לא נכלל בסגל ומי שהפך לגיבור הערב של פילדלפיה היה כריס דונובן עם שער ניצחון, 11 דקות בתוך תוספת הזמן.