ערן זהבי אמנם כבר סיכם עקרונית עם מכבי ת"א את תנאיו לעונה הבאה, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet, בשכר מופחת מזה שהרוויח בשנתיים האחרונות (כמיליון אירו נטו לעונה), אבל טרם נאמרה המילה האחרונה בנושא. זאת אחרי שחגג אתמול (שבת) אליפות מספר 24 עם הצהובים, אחרי ניצחון 0:3 על הפועל באר-שבע.
במהלך הימים האחרונים קיים השחקן שיחה עם הבעלים מיץ' גולדהאר על עתידו, ובסופה ציין מלך השערים של הקבוצה כי הוא יקבל החלטה סופית אם לפרוש מכדורגל או לשחק עונה נוספת בצהוב בימים הקרובים, ולכל המאוחר לאחר המשחק האחרון העונה נגד בני ריינה, בשבת הקרובה.
4 צפייה בגלריה
ערן זהבי מיץ' גולדהאר
ערן זהבי מיץ' גולדהאר
זהבי. יפרוש בשיא?
(צילום: עוז מועלם)
בסביבתו הקרובה של החלוץ בן ה-36, שנבחר אמש לשחקן העונה, מעריכים כי ימשיך עונה נוספת - אם כי יש כאלה שדווקא סבורים ש"הוא צריך לקבל החלטה אם לפרוש בשיא, אחרי אליפות, או לקחת הימור על העונה הבאה שפיזית יכולה להיות קשה יותר, בטח בגילו".
"הייתה לנו שיחה בארבע עיניים", אישר הבעלים גולדהאר את הפרסום. "נסיים את העונה ונחליט. ערן הוא חלק עצום מהקבוצה, העונה ובשנים קודמות. אני מאוד גאה בו, הוא אדם מאוד תחרותי וחכם. הוא נתן הרבה לקבוצה. כמובן שהיה לו חלק גדול במה שעשתה הקבוצה הזו בשנה הזו. גם באופן האישי הוא הביא המון ואני גאה בו. אנחנו מאוד מעריכים אותו. לגבי העונה הבאה - אנחנו נראה מה יהיה אחרי שני המשחקים הבאים".
4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
זהבי, תורג'מן והצלחת. "נסיים עונה ונחליט"
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
"מסביבי כולם רוצים שאמשיך לשחק, אבל כל האופציות פתוחות מבחינתי". זהבי והחברים, אתמול
(צילום: עוז מועלם)
זהבי עצמו אמר: "מסביבי כולם רוצים שאמשיך לשחק, אבל כל האופציות פתוחות מבחינתי. אני רוצה לסיים את העונה ואז לקבל החלטה. זה שאני משחק עושה עניין לכל האנשים שקרובים אליי, אבל לפעמים זה גם קשה ולא פשוט".

"שמח להיות כאן אחר שזכיתי באליפות"

"זו הייתה עונה ארוכה אבל הכול טוב בסוף, בטח כשיש לך תואר", אמר המאמן רובי קין בסיום, "זו הסיבה שבגללה באתי לכאן, באתי לנצח. לעשות את זה מול הקהל הביתי זה מיוחד. אני שמח לשבת כאן עכשיו אחרי שזכיתי באליפות. בעונה הזו צברתי ניסיון של עשר שנים. אני לא מפחד מהאתגר, ולעולם לא אפחד. גאה בשחקנים כי הם האנשים שעשו את העבודה. אנחנו הבאנו להם ידע והם סיפקו את הסחורה. ניצחנו את הליגה כקבוצה ונסיים את העונה כקבוצה”.
4 צפייה בגלריה
קין
קין
"יכול לדבר על הכדורגל הישראלי שעתיים". קין
(צילום: עוז מועלם)
גולדהאר: "מגיע לנו ליהנות אחרי כל העבודה"
(באדיבות ONE)


כשנשאל האירי על האתגר הגדול ביותר במהלך העונה, הוא השיב: "לשחק באירופה כשיש לך שלושה ימים להתכונן כמו שצריך, זה לא פשוט. אבל שוב, אני נהנה מהאתגר. אתה צריך להתרגל לסיטואציות, וככה עשינו. יש הרבה כישרון בכדורגל הישראלי, אפשר לראות את זה. זו ליגה קשה. אנחנו יכולים לדבר עליה שעתיים, אבל אין לי שעתיים. יש פה קבוצות שרוצות לשחק ויש כאלו שלא, אבל זה הבעיה שלהן, לא שלי. אני צריך לדאוג שהקבוצה שלי תהיה הכי טובה שיכולה להיות ותשחק כדורגל טוב. יש הרבה מה לשפר כאן, אבל ככה זה בכל ליגה".