ברדה: "עושים מזבוב פיל, ככה רמזי חוגג"
(באדיבות ONE)
שתי התבוסות שספגה בית"ר ירושלים במחזורי פתיחת העונה- האחרונה אתמול 5:0 להפועל באר-שבע במושבה - ויחס השערים 9:1 הובילו למספר החלטות במועדון: לצרף מיידית שוער ראשון, להתחזק בעוד שלושה שחקנים נוספים והיפרדות מחליאופולו פלייטר, שכבר קיבל הודעת שחרור.
"יש לנו כרגע קבוצה שתתקשה בליגה הלאומית", הודו בבית"ר, "ככה יורדים ליגה ב-100 אחוז, אין פה איכות מינימלית לליגת העל וקשה לבוא בטענות אחרי שלא הייתה פה הכנה נורמלית".
3 צפייה בגלריה
המהומה ביציעים
המהומה ביציעים
האוהדים לא בשקט, שחקני בית"ר בהלם
(צילום: טל שחר)
3 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר בהלם, ב"ש חוגגת
שחקני בית"ר בהלם, ב"ש חוגגת
"זו כבר הייתה התעללות ב-20 הדקות האחרונות". שחני ב"ש לא מרחמים על בית"ר
(צילום: טל שחר)
בזמן שהבעלים ברק אברמוב הציב תקציב חיזוק מוגבל, המאמן יוסי אבוקסיס החליט להמר על נתנאל דלויה כשוער הבכיר, על מנת שיתאפשר לו להביא שחקני חיזוק נוספים. אולם אחרי שני המשחקים האחרונים ישנה החלטה עקרונית לצרף שוער בכיר. הבעיה הגדולה היא המחסור בשוערים ישראלים, ואבוקסיס פסל את האפשרות להביא את ארנסטס שטקוס, כך שכרגע החיפוש היא אחר שוער זר. "אין לו פריבילגיה בעונה כזו ששוער ישתפשף על חשבון הקבוצה", הסבירו במועדון את ההחלטה. "יש לנו את ההגנה הכי חלשה בארץ היום, אור זהבי הוא בלם שבקושי שיחק בליגה הלאומית, אופיר קריאף איבד את רותם חטואל בשער שכבש מהקרן. זו כבר הייתה התעללות ב-20 הדקות האחרונות".
עוד החלטה של אבוקסיס היא לשחרר את פלייטר, שבטרום העונה גם ביצע מספר עבירות משמעת. המטרה להתחזק בשני זרים, אחרי שאדוארדו גררו קיים אמש הופעת בכורה והציג יכולת ירודה, וג'וסואה מחיאס יצטרף בקרוב. זר נוסף, דנילו אספרייה, מציג יכולת טובה, אולם ישנה ביקורת על ההתנהגות שלו במגרש שמסכנת אותו בכל משחק בהרחקה. מעבר לכך, במועדון גם מקווים כי אוראל דגני יחזור כמה שיותר מהר לקראת המשחקים הקרובים מול סקציה נס ציונה והפועל ירושלים.
3 צפייה בגלריה
ארנסט שטקוס
ארנסט שטקוס
שטקוס. כנראה לא יגיע
(צילום: עוז מועלם)
בית"ר מכרה עד כה 4,700 מנויים ואתמול מילאו האוהדים שלה עד אפס מקום את האצטדיון בפ"ת. אחרי שרמזי ספורי חגג מול הקהל הבית"רי עם כיבוש הפנדל, החלה מהומה מצד אוהדי הקבוצה, שתוביל אותה להעמדה לדין ברביעי הקרוב, על התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות. "רמזי ספורי התגרה והתריס, צריך להיות חכם ולא להדליק קהל שגם ככה סובל אחרי פיגור כזה", אמרו במועדון. בדו"ח השיפוט, אוראל גרינפלד והמשקיף שלומי ברזל יצויין כי בדקה ה-70 הושלכו חפצים מיציע אוהדי בית"ר, אחד מהם פגע בקוון בראשו. כמו כן, אוהדים רבים ירדו מהיציע, ניסו לפרוץ למגרש והחלו בעימות פיזי עם המאבטחים באזור הדשא.