בהפועל ת"א החליטו כי עד סוף השבוע הבא ימונה מאמן לקבוצה, על מנת שהיא תוכל לפתוח את הכנותיה לעונה הבאה בליגה הלאומית. המועמד המוביל לתפקיד כרגע הוא שרון מימר, שרושם עונה נהדרת עם בני ריינה, כולל עלייה היסטורית לפלייאוף העליון.
מימר נמצא אמנם בשלבים אחרונים לקראת הארכת חוזהו בריינה, עימה הוא יסיים במקום החמישי בליגת העל, אך עדיין נותרו פערים קטנים בין הצדדים - כך ששום דבר עדיין לא נסגר סופית. בהפועל כבר העבירו מסרים ראשוניים למימר וצפויים לפנות אליו עם סיום הפלייאוף העליון בשבת הקרובה. מימר יש לציין לא פוסל את האפשרות לאמן בליגה הלאומית, במועדון בו גדל.
2 צפייה בגלריה
מימר
מימר
בראש הרשימה. מימר
(צילום: גיל נחושתן)
טועמה מבקש ממנהלי המועדון למנות מאמן מהר
(ONE)

כשברקע עדיין מתקיימות הבדיקות מצידו של אדמונד ספרא לגבי רכישת המועדון, הבעלים דייויד מינצברג הורה לאנשי המועדון לעבוד לקראת העונה הבאה. בשל דרישת מינצברג, במועדון הכינו רשימת מועמדים.
מלבד המועמדות של מימר, ל-ynet נודע כי אתמול פנתה הקבוצה גם לעוזר מאמן איאקס בעונה החולפת, האוסטרלי מייקל ולקאניס, שהדריך את האדומים עד סוף אוקטובר האחרון. שני שמות נוספים שנמצאים ברשימה, אך לא נראה שיגיעו הם מסאי דגו ואופיר חיים.
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
אחד מהם יאמן את הפועל ת"א בלאומית? ולקאניס ואבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
רק לאחר השיחות עם המועמדים שסומנו, ובמידה ולא יצליחו בקבוצה לסגור עם אחד מהם, האופציה של יוסי אבוקסיס, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה בוולפסון בעלות של כמיליון וחצי שקל ואף יזם פניה למנכ"ל עמית פסט לאמן בשנה הבאה בליגת המשנה, תחזור לשולחן. מי שהוצע לקבוצה בימים האחרונים הוא עומר פרץ, שפוטר בשישי האחרון מבני יהודה.
רק אחרי מינוי המאמן, בקבוצה יתחילו לקבל החלטות מקצועיות לגבי הסגל, כולל החתמות חדשות ושחרור שחקנים. מי שכבר קיבל הודעה כי ימשיך לעונה נוספת כמנהל הקבוצה הוא סלים טועמה, שבלי קשר לזהות הבעלים יישאר בתפקידו.