נבחרת ישראל המריאה הבוקר (שני) לבודפשט לקראת המשחק מול איסלנד בחצי גמר פלייאוף היורו, אולם מתברר כי מאחורי הקלעים היא עלולה להיתקל בבעיה קשה. רוי רביבו, אחד הבאנקרים של אלון חזן, לא קיבל אישור מצה"ל להגיע לבוסניה, במידה שישראל תצטרך לפגוש אותה בשלישי הבא בסראייבו.
על מגן מכבי ת"א, שמשרת בצה"ל, נאסר להגיע לבוסניה - מדינה מוסלמית - מטעם ביטחון מידע של צה"ל בשל הרגישות הביטחונית אחרי ה-7 באוקטובר. מי שעוד משרת בצה"ל ולא ברור אם גם במקרה שלו לא יתקבל האור הירוק הוא חברו לקבוצה, דור תורג'מן.
1 צפייה בגלריה
רוי רביבו
רוי רביבו
לא יוכל לטוס לבוסניה. רוי רביבו
(צילום: עוז מועלם)
במידה שהנבחרת תנצח את איסלנד ביום חמישי הקרוב ובמקביל גם בוסניה תעבור את אוקראינה החזקה בחצי הגמר השני, הכחולים-לבנים ימריאו לסראייבו למפגש הגמר על הכרטיס ליורו, אולם מאחר שכאמור מדובר במדינה מוסלמית, בצה"ל לא מאשרים לרביבו לטוס אליה. יתרה מכך, גם במקרה שישראל ובוסניה יפסידו בחצאי הגמר, הן ייפגשו בסראייבו למפגש המפסידות, ורביבו לא יוכל לההצטרף.
בתוך כך, ערן זהבי כשיר למשחק נגד איסלנד ולא סובל מרגישות בשריר רגלו. החלוץ יקיים אימון שחרור יחד עם שאר השחקנים של הנבחרת, כשהאימון הרציני יתקיים רק מחר. למעשה, אלון חזן יקיים רק שני אימונים לקיים בבודפשט לקראת המשחק החשוב ביותר בקדנציה שלו.
בנוסף, שוערה השלישי של באיירן מינכן, דניאל פרץ, שוחרר מהסגל בעקבות בעיה בריאותית. מי שיתפוס את מקומו הוא שוער בני ריינה, גד עמוס.