האם מכבי פתח תקווה בדרך לעידן חדש? לאחרונה נעשו מגעים בין הבעלים של המועדון אבי לוזון לרו״ח אלעד מאירי, במטרה לבדוק את האופציה להעביר את הזכויות על הקבוצה ושמאירי יעמוד בראשה על כל המשתמע מכך.
כזכור, עוד מהעונה הקודמת אוהדי הקבוצה ממשיכים למחות כנגד הבעלים והתנהלותו, ואלו ששמעו על המהלך שעלה כאופציה כבר פנו לרו״ח מאירי במטרה להפוך את מכבי פתח תקווה לקבוצת אוהדים.
1 צפייה בגלריה
אבי לוזון
אבי לוזון
בדרך לעידן חדש במכבי פתח תקווה? אבי לוזון
(צילום: עוז מועלם)
מכבי פתח תקווה נמצאת תחת משפחת לוזון החל משנת 1993, והמועדון עבר לא מעט תהפוכות תוך טיפוח מחלקות הנוער ופיתוח שחקנים עד היום. אם אכן המהלך יצא לפועל הוא יהיה חסר תקדים אחרי שבעבר לוזון הצהיר כי אינו מתכוון לעזוב את המועדון, ובעיקר עבור האוהדים שצופים ביריבה העירונית הפועל פתח תקווה מתנהלת כקבוצת אוהדים.
מקורב למועדון מספר כי אכן נעשו מגעים בין הבעלים לרו״ח מאירי, אך לא ברור היכן הדברים עומדים בשלב הזה ואם אכן המהלך הזה יצא לפועל. העסקה תוכל להתממש רק במצב של הסכמה מלאה מצד לוזון.
במועדון מכחישים את המהלך וממכבי פתח תקווה נמסר בתגובה: ״לא הייתה שום פניה מאבי לוזון לאלעד מאירי והנושא לא על הפרק. כרגע אנחנו מרוכזים בליגה ובמאמץ להשלים את המשימה היחידה שהצבנו והיא עליית ליגה״