בית"ר ירושלים נעלה אמש (שני) את עונת 2023/24 עם אכזבה ביתית נוספת - 1:1 נגד מכבי פ"ת, אחרי שהצהובים-שחורים כבר הובילו במחצית. בכך השלימה הקבוצה מאזן מדאיג של אפס ניצחונות בית ב-2024, לצד כמובן, אנחת הרווחה הגדולה - הבטחת ההישרדות לפני כשבועיים.
"אני פה רק שלושה חודשים", אמר המאמן ברק יצחקי בסיום המשחק. "מדובר בניסיון טוב לבוא להר הגעש בטדי, במצב שנוצר, להיות במאבקי ירידה שני מחזורים לסיום זה לא פשוט. הצלחנו להשיג את המטרה הכי חשובה שבשבילה הגענו, לפחות העונה, ונשארנו בליגה.
2 צפייה בגלריה
יצחקי
יצחקי
לא דומה לשום דבר שחווה. יצחקי
(צילום: אלכס קולומויסקי)
על העונה הבאה, אמר המאמן: "אנחנו עובדים, יהיו שינויים. חוויתי במכבי תל אביב את האימון לכמה משחקים, אבל זה לא אותו דבר, ידעתי שם שזה יהיה זמני, פה זה שונה. נכנסנו לסיטואציה לא פשוטה, השחקנים היו בדאון, התוצאות לא היו טובות, אבל הדרך הייתה טובה ואני מצפה ששנה הבאה הדברים שעשינו פה ימשיכו, ולשם כך צריך את השחקנים הנכונים”.
עכשיו, כשהקבוצה עם הפנים לעונה ההבאה, יוכל הצוות המקצועי להתמקד בבניית הסגל ל-2024/25. בימים הקרובים תתקבל החלטה סופית לגבי המשך דרכו של הקפטן, אופיר קריאף, שלא מחזיק בחוזה לעונה הבאה, כשהנטייה היא לא לחדש את חוזהו. כבר בקיץ שעבר שקלו בבית"ר שלא להמשיך עם הקשר, אך ברגע האחרון הוחלט שיישאר תחת חוזה צנוע יותר.
אחרי ההחתמות האחרונות של מיגל סילבה ומיירון גורג' (שפונה אמש לבית החולים בעקבות זעזוע מוח - ומצבו טוב) יחד עם החוזה של איסמעילה סורו, במועדון מעוניינים לצרף שלושה זרים אחרי שהוחלט כי חורחלי, פלמן גלאבוב ופרד פרידיי לא יישארו.
2 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים מ.ס אשדוד
בית"ר ירושלים מ.ס אשדוד
רוצה להתקדם. שועה
(צילום: שמוליק דודפור)
יצחקי: "חשוב לסיים את העונה בצורה טובה"
(יבאדיבות ONE)
יחד עם העזיבה הצפויה של קריאף, גם שחקנים ותיקים נוספים כמו אדי גוטליב, בן ביטון ואוראל דגני מסיימים את הפרק שלהם בבית"ר, כשדור מיכה יישאר במידה והוא יסכים לקצץ בחוזהו. בקבוצה מעונינים להמשיך להשאיל את אורי דהן ממכבי חיפה, כשגרגורי מורוזוב יישאר.
בזמן שעדי יונה ימשיך לעונה נוספת, מי שמעוניין לנצל את סעיף היציאה בחוזהו הוא ירדן שועה. "לבית”ר הייתה עונה פחות טובה, אבל מאז שאלמוג כהן ויצחקי הגיעו אז הביאו דברים שונים והוסיפו. בחיים לא חשבתי שאגיע למצב שאני קפטן בבית”ר, הגענו לגיל מסוים שאנחנו מתעסקים רק בכדורגל וזה מה שחשוב", אמר שועה בסיום המשחק מול פ"ת. "עשיתי טעויות בעבר, ותיקנתי עכשיו. כרגע אני בבית”ר, יש לי חוזה עד 2026 ואם צריך לדעת אז יידעו. השאיפה זה לשחק בחו”ל, אני רוצה להתקדם. כרגע אני שחקן בקבוצה, אם יהיו התפתחויות ויהיה טוב לעתיד, כל אחד רוצה להתקדם".
נכון לעכשיו, בית"ר לא קיבלה אף הצעה מקבוצה בעבור שועה.