הניסיונות לייצר מתח כשהתסריט והסוף ידועים מראש - לא ממש צלחו, וכפי שפורסם לראשונה ב-ynet, ערן זהבי קיצץ בשכרו וחתם על חוזה חדש לעונה נוספת במכבי ת"א.
מאחורי הקלעים הדברים היו ברורים הרבה יותר: הבעלים מיץ' גולדהאר כבר הציב לזהבי את מסגרת השכר לקראת העונה הבאה, שכללה קיצוץ גדול משכרו. הכוכב בן ה-36 הרוויח בשנתיים האחרונות, מאז חזרתו מפ.ס.וו ההולנדית, 1.1 מיליון אירו לעונה, ובשכרו החדש יהיה קיצוץ של 40-45 אחוז. משמע: 600-650 אלף אירו בלבד לשנה הקרובה.
2 צפייה בגלריה
מכבי ת"א הפועל ת"א
מכבי ת"א הפועל ת"א
נשאר בצהוב. זהבי
(צילום: עוז מועלם)
בסביבתו של זהבי אישרו כי אחרי שקיבל את ההצעה המוחלטת של גולדהאר, הוא ביקש לחשוב עליה, ולכן במכבי ת"א הופתעו מהמתקפה של אחיו וסוכנו אבי זהבי ("לא נוהל מו"מ אחרי העונה הגדולה שלו"). המציאות הייתה ברורה וזהבי היה זה שלא השיב לגולדהאר על ההצעה שקיבל. אחרי שהעביר מסרים דרך מקורביו, העלה לרשתות החברתיות בעצמו שהוא מתאמן עם מאמן כושר אישי, הקשר עם הבעלים הקנדי חודש והעניינים נסגרו במהלך סוף השבוע לקראת ההודעה הרשמית כי זהבי יצא עם הקבוצה היום (שני) למחנה האימונים בפולין.
"לאף אחד לא היה ספק לרגע אחד שזהבי ימשיך במכבי ת"א. לא בטוח שזו אפילו שנת פרישה שלו. גולדהאר הגיש לו הצעה לפני חודשיים, הוא ביקש לחשוב, וכשהחליט שהוא ממשיך, הוא חתם", אמרו גורמים שהיו מעורבים במו"מ. "זה היה הכי ברור בעולם".
2 צפייה בגלריה
גולדהאר
גולדהאר
הציב לזהבי את מסגרת השכר. גולדהאר
(צילום: עוז מועלם)
עוד לפני החתימה, עיקר ההתלבטות של זהבי הייתה לגבי המעמד המקצועי שלו בעונה הבאה. הוא חשש מירידה משמעותית בדקות המשחק. הוא כבר קיים שיחה עם המאמן החדש, ז'רקו זלטאיץ', והשתכנע כי אמנם הרוטציה בגילו תהיה גדולה יותר, אך הוא עדיין יהיה שחקן מפתח. ההישארות שלו רק מחזקת את הרצון של דור תורג'מן לעזוב את הקבוצה אחרי המשחקים האולימפיים בפריז.

עדיין לא מוכנים

למרות היציאה של זהבי למחנה האימונים, וככל הנראה גם מילסון, במכבי היו משוכנעים כי יצליחו להגיע מוכנים יותר למחנה האימונים, כשנותרו שלושה שבועות לפני משחקה הראשון במוקדמות ליגת האלופות מול אלופת רומניה סטיאווה בוקרשט. הקבוצה תצא עם לא מעט שחקני נוער, כאלו ששבו מהשאלות ושמרביתם כלל לא בתוכניות המקצועיות.
מי שהושאל בעונה שעברה למכבי ת"א, עדן קארצב, עשוי לעבור בהשאלה לשנזן הסינית וקיקו בנדוסו מעדיף לשוב ולשחק בפורטוגל (קיבל הצעה מריו אבה).
צפו: שחקני מכבי חוגגים עם הקהל
(באדיבות ONE)