גוני נאור עבר למכבי חיפה בחלון העברות בינואר האחרון כדי למלא את החלל העצום שהותיר אחריו הקפטן נטע לביא שעזב ליפן. זה קרה במחזור ה-20. נאור, הכוכב הבלתי מעורער של הפועל ירושלים עד אותו זמן, הגיע עם ציפיות גדולות מאוד לכרמל וערך בכורה בהרכב מול בני ריינה, ונראה לא רע בכלל (במשחק שהסתיים ב-0:0 ביתי מאוד מאכזב מבחינת הירוקים). זו הייתה ההופעה הראשונה והאחרונה של נאור פתח ב-11 של האלופה בליגת העל.
102 דקות בלבד יש לגוני נאור בליגה במדי מכבי חיפה, ועוד 135 דקות בצמד משחקי רבע גמר גביע המדינה מול מכבי נתניה - כל זה ביותר מחודשיים וחצי בקבוצה של ברק בכר. בראייה לאחור, ספק גדול אם הכישרון - עליו שילמה האלופה להפועל ירושלים 2 מיליון ש"ח - היה מעדיף להיות שחקן ספסל במכבי חיפה או כוכב בקבוצה של זיו אריה.
2 צפייה בגלריה
גוני נאור נאבק על הכדור
גוני נאור נאבק על הכדור
פתח נגד בני ריינה, ומאז לא קיבל הזדמנות ב-11 הפותחים של בכר. גוני נאור
(צילום: אלעד גרשגורן)
אז מה הסיבה שברק בכר לא מאמין בקשר ולא נותן לו קרדיט? התשובה פשוטה. ברק בכר הוא נוהג לעלות אמנם עם מערך הכולל שני קשרים אחוריים (לאחרונה משחק אפילו רק עם אחד), אך חזרתו של מחמוד ג'אבר לעניינים פגעה מאוד בסיכויו של נאור לשחק. בנוסף, העובדה שעלי מוחמד ומוחמד אבו פאני זוכים לעדיפות אצל בכר עוד יותר ממעיטים את סיכויו לשחק.
נאור מאוד שקט, מופנם, מכבד, אהוב מאוד ואחד שמגיע כל בוקר לאימון נותן 200 אחוז. שחקנים במכבי חיפה מספרים על "ילד טוב ירושלים", אך עדיין כשלידו בסגל יש שחקנים כמו אבו פאני, מוחמד וג'אבר זה לא פשוט בכלל.

"צריך זמן וסבלנות"

"גוני הוא קסם של ילד במלוא מובן המילה", אמר שחקן בקבוצה. "הוא אהוב ושקט, אחד כזה שמאמן מאוד ישמח לראות בחדר הלבשה שלך. אין ספק שהוא מאוד כישרוני וטוב אבל כשאתה מגיע למועדון כמו מכבי חיפה עם מטרות וציפיות, לחץ מהקהל וקבוצה שרצה כבר כמה שנים ביחד זה לא פשוט. צריך זמן וסבלנות כדי להיכנס לעניינים, גוני לא נראה אחד שבלחץ אך אין שחקן אחד שלא משחק ומרוצה".
2 צפייה בגלריה
גוני נאור
גוני נאור
אולי היה צריך להתבשל עוד קצת בהפועל ירושלים? גוני נאור
(צילום: עוז מועלם)
העונה הנוכחית בשלבי סיום ובעוד חודש וקצת תסתיים העונה. נאור, שמחזיק בחוזה לעוד שנתיים במכבי חיפה יצטרך לקבל החלטה לא פשוטה בכלל: האם להישאר בשורות האלופה שבדרך לזכייה שלישית ברציפות ולהילחם על דקות באירופה (וכך אולי לזכות לשחק בליגת האלופות), או לחזור למקום שהרגיש לו הכי טבעי עד המעבר למכבי חיפה - הפועל ירושלים.
אולי נאור עדיין לא בשל, וצריך לשחק בקבוצה מדרג הביניים של הכדורגל הישראלי, שם הוא נחשב לכוכב ויוכלם לשחק 90 דקות בקביעות. שחקן מוביל בקיצור. הערב (שבת, 18:30) נאור ומכבי חיפה יתארחו בטדי למפגש אותה הפועל ירושלים בה הוא פרץ. נאור יקווה שאולי במגרש שמרגיש לו הכי ביתי, שייצבע בירוק עם מעל ל-20 אלף אוהדים אורחים - הוא יקבל שוב את ההזדמנות מבכר, לו הוא ירצה להוכיח שמגיע לו יותר קרדיט.