המשחק בין הפועל ת"א להפועל רעננה, שהסתיים ב-1:1, הופסק למשך 20 דקות. הסיבה: אוהד של הקבוצה המארחת לקה בליבו ביציע.
בעקבות האירוע המשחק הופסק בסביבות הדקה ה-75, ואנשי רפואה עלו ליציע כדי להעניק לאוהד טיפול וביצעו בו החייאה. הוא פונה בניידת טיפול נמרץ שנסעה על הדשא. מד"א הודיעה כי "חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים וולפסון גבר כבן 50 במצב אנוש עם חבלת ראש, תוך כדי פעולות החייאה".
2 צפייה בגלריה
ניידת טיפול נמרץ על הדשא בבלומפילד
ניידת טיפול נמרץ על הדשא בבלומפילד
ניידת טיפול נמרץ על הדשא בבלומפילד
(אופיר מגדל, ONE)
בעקבות האירוע, תוספת הזמן שניתנה הייתה בת ה-20 דקות, ובדקה ה-18 שלה מצאה רעננה את שער השוויון.
באירוע נוסף שמשך את תשומת הלב, אוהדים רבים של האדומים שרקו בוז וקיללו את השחקן החדש יזן נסאר, שעלה להופעת בכורה מהספסל. הסיבה לכך היא טענה כי המגן השמאלי, שהגיע להפועל ת"א מבני יהודה בשבוע שעבר, סימן לייק למספר דפים פרו פלסטינים ברשתות החברתיות.
לאחר המשחק התייחס המאמן מסאי דגו לנושא: "אני מכיר אותו כמה שנים, דיברתי איתו אחרי כשהוא חתם, דיברתי גם עם בני יהודה. נכון שהיה את העניין הזה עם האינסטגרם, אבל מי שיבדוק לעומק יראה שהוא בן אדם שעושה המון דברים בסתר, כולל תרומה לחיילים. אני הבן אדם האחרון שהיה מביא לקבוצה שלו אדם שהוא נגד עם ישראל. אנחנו מועדון שלו דו-קיום. לא כיף לשחק ולקבל בוז. אני מקווה שהקהל ידע להבין את הסיטואציה ולתמוך בו".
2 צפייה בגלריה
תמיכה מההנהלה. נסאר
תמיכה מההנהלה. נסאר
תמיכה מההנהלה. נסאר
(אופיר מגדל, ONE)
במועדון עצמו פרסמו הודעת תמיכה בשחקן וגינו את השריקות: "הפועל ת"א מתגאה בערכים של שוויון ואחווה - וחשוב להבהיר כי בהפועל אין ולא יהיה מקום לעולם לתומכי טרור, או למי שמשתף פעולה או תומך באלה הקוראים להשמדת ישראל. לא יקום ולא יהיה. יזן נסאר הוא שחקן הפועל, גאה ללבוש את החולצה האדומה והיה נרגש מאוד להגיע למועדון. מפרוץ המלחמה, הוא לקח חלק בפעילויות רבות למען התושבים המפונים מבתיהם, הביע את תמיכתו הפומבית במאמץ לשחרור החטופים והיה הראשון להתנדב כשהתבקש לתרום לחיילים.
"יזן הבהיר לנו בשיחות שקיימנו עמו בימים האחרונים שמדובר בחובתו המוסרית כישראלי וכי כל פעולה שעשה - נעשתה מדם לבו. המועדון תומך וימשיך להביע את תמיכתו ביזן ובשחקני הקבוצה והצוות. אנו קוראים מכאן לאוהדינו הנפלאים להמשיך ולתמוך בקבוצה, עונה מאתגרת לפנינו ואנו צריכים להתאחד כולם סביב המטרה, העפלה לליגת העל בתום העונה".
בעקבות התוצאה המאכזבת היום (1:1), ממשיכים בקבוצה בניסיונות לחזק את הסגל כאשר חלוץ מכבי חיפה, אריק שוראנוב, שעלה כמחליף נגד בני ריינה, ממשיך להיות המטרה המרכזית עבור מסאי דגו. במידה ושוראנוב לא יעבור, היא תחתים את אחמד עאבד ששיחק בעונה שעברה בעירוני טבריה וסייע לה לעלות לליגת העל. גם הקשר דן עזריה מועמד.