במכבי ת"א זועמים על ההתנהלות של דן ביטון ואבישי כהן, שהתבקשו להתאמן בנפרד מיתר חבריהם לקבוצה. השניים לא בתוכניות המקצועיות של ז'רקו לאזטיץ', כשגורמים במועדון הצהירו כי במידה ולא ימצאו לעצמם קבוצה עד הערב (רביעי, 19:00), תום מועד ההעברות, הם ימשיכו להתאמן לבד עד לסיום העונה.
ביטון כבר סיכם את תנאיו בהפועל באר-שבע, שממתינה מבחינתה להחלטה של מכבי ת"א ומשוכנעת כי הדברים יסתדרו בקריית שלום. עם זאת, ל-ynet נודע כי האלופה לא מוכנה לפצות את ביטון, שדורש לקבל 70 אלף דולר עבור הקמפיין האירופי ולא מקבל זאת בשלב זה.
1 צפייה בגלריה
במכבי ת"א זועמים על התנהלותם. דן ביטון עם אבישי כהן
במכבי ת"א זועמים על התנהלותם. דן ביטון עם אבישי כהן
במכבי ת"א זועמים על התנהלותם. דן ביטון עם אבישי כהן
(חגי מיכאלי, ONE)
במכבי הבהירו כי לא יפצו את ביטון ומבחינת המועדון הוא רשאי להישאר ולהתאמן בנפרד, זאת אחרי שעוד הציעו לו להאריך את חוזהו המסתיים בסיום העונה והוא סירב. רק אם ביטון יוותר על המענק על שהוא דורש על הופעותיו באירופה ויבין כי מכבי לא מתכוונת לפצות אותו בכלל - גם לא להשתתף בשכרו - המעבר לבאר-שבע יושלם.
כאמור, במועדון זועמים גם על התנהלותו של כהן, זאת אחרי שכבר היה בדרך לבית"ר ירושלים וסירב להתפשר על אלף אירו לחודש, כלומר פער של 8,000 אירו בלבד בינו לבין האקסית מהבירה.
מכבי תשחק הערב (17:30) במשחק השלמה מהמחזור הראשון בליגת העל מול הפועל ירושלים בבלומפילד, כשמי שצפוי לפתוח בהרכב הוא ערן זהבי, שלא שותף בשניים משלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה.