מכבי ת"א תארח מחר (חמישי, 21:30) בהונגריה את פוניבז' הליטאית, במסגרת משחק הגומלין בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית, זאת לאחר שניצחה 1:2 בחוץ במשחק הראשון. כל דבר שהוא לא הפסד יבטיח לחבורה של ז'רקו לאזטיץ' מקום בשלב הבתים של הקונפרנס-ליג, ומפגש נגד האקסית הטריה של המאמן באצ'קה טופולה הסרבית על מקום בשלב הבתים בליגה האירופית.
המאמן הסרבי דיבר הערב לקראת המשחק. "זה מעין מיני מחנה אימון", אמר לאזטיץ' על כך שהקבוצה לא חזרה לישראל מאז המשחק הראשון נגב פוניבז'. "ניסינו לנצל את הזמן כדי להתכונן היטב למשחקים שמצפים לנו בתקופה הקרובה, והראשון הוא נגד פוניבז'".
1 צפייה בגלריה
מאמן באצ'קו טופולה זארקו לאזטיץ'
מאמן באצ'קו טופולה זארקו לאזטיץ'
"הדברים תלויים קודם כל בנו". לאזטיץ'
(Alex Grimm/Getty Images)
על הסיכויים מול היריבה הליטאית, אמר המאמן: "נראה מחר, זה משחק חשוב. אנחנו מבינים שאנחנו פייבוריטים אבל זה יהיה מסוכן להמעיט בערכה של היריבה - ואני בטוח שלא נעשה את זה. דיברנו הרבה, עבדנו קשה. לגבי המשחק שעבר, אנחנו מרוצים אולי מ-70 דקות מתוכו, לאחר מכן איבדנו שליטה. במשחק מחר ננסה לשלוט יותר, לשחק בצורה דומה למה שהכנו באימונים. הפייבוריטיות לא תביא לנו ניצחון, נצטרך להיות מוכנים מנטאלית במאת האחוזים. במקרה כזה – נשיג את המטרה שלנו".
"בכל משחק אפשר לנצח, לעשות תיקו או להפסיד", סיכם המאמן הצהוב. "אבל הרבה דברים קודם כל תלויים בנו, ואני בטוח שהשחקנים מבינים כמה המשחק חשוב".
גבי קניקובסקי הוסיף: "כמובן ששום דבר לא גמור. את המחצית הראשונה פתחתנו טוב, התחלנו בסערה, אבל במחצית השנייה קצת התעייפנו. יש לנו מה להוכיח מחר, גם להמשך הדרך".
על השבוע שעברה הקבוצה, הוסיף השחקן: "היה לנו קשה לעזוב את כל המשפחה אבל יש לנו הזדמנות גדולה מחר להבטיח מקום במפעל אירופי, ןלעשות משהו טוב למדינה ולאוהדי מכבי במיוחד. בשנה שעברה היה לנו קמפיין מאוד מוצלח, אני חושב שהשנה אנחנו מאוכזבים שלא העפלנו לליגת האלופות, אבל המטרה היא להגיע לליגה האירופית וזה מתחיל מלעבוד קשה מחר".