הפועל באר-שבע עברה אתמול (שלישי) עוד ערב עגום מבחינתה. שלושה ימים אחרי שהובסה 3:0 נגד מכבי ת"א, היא התייצבה למשחק אחרון לעונה באצטדיון טוטו-טרנר וספגה בו את הפסד הליגה הגדול ביותר שלה העונה בבית - 4:1 למכבי חיפה. מחזור אחד לתום העונה, באר-שבע השיגה את הכרטיס לאירופה באמצעות המקום השלישי, אך מנגד ספגה את הפסדה החמישי בתשעת משחקי הפלייאוף.
אבל עם כל הכבוד לתקופה הלא טובה בליגה, מבחינת המועדון, זכייה בגביע, באמצעות ניצחון על מכבי פ"ת בגמר ביום חמישי הבא, תכפר על הכל ותגדיר את העונה הזאת כהצלחה. "בואו לא נשכח, באר-שבע עושה עונה מדהימה", הפתיע בדבריו רותם חטואל בסיום המשחק, במה שנראה כהתבטאות די מנותקת ממה שעובר על קבוצתו לאחרונה. חטואל הוסיף: "גם היום, למרות שהפסדנו, היינו טובים יותר. ספגנו שערים משני כדורים ארוכים שלא יכולים להיות. סיימנו במקום השלישי שלפני חצי שנה היינו מאוד רחוקים ממנו. אני חושב שזאת עונה מוצלחת מאוד, בטח אם נזכה בגביע".
1 צפייה בגלריה
חטואל
חטואל
עונה מוצלחת? חטואל
(צילום: דניאל כהן)
ברדה: "אני מתנצל בפני הקהל"
(באדיבות ONE)

בסיום המשחק חטואל ויתר חבריו השחקנים ניגשו להודות לאוהדים ביציע הדרומי ולהתנצל על יכולתם, אך ספגו, בין השאר, קללות ואיומים.
אתמול פתח בין הקורות השוער הוותיק אופיר מרציאנו, שבתקופה האחרונה שיחק רק במשחקי הגביע. בצוות המקצועי התכוונו לתת לו לשחק גם בגמר ואתמול הוא פתח כדי להיות בכושר משחק לקראת המשחק המכריע. יכולתו, כמו של יתר חבריו, הייתה לא טובה ומבחינת אליניב ברדה נראה שהוא עדיין מתלבט לגבי זהות השוער בגמר. עוד קודם לכן, בשבת, תינעל הליגה במשחק חוץ חסר חשיבות נגד בני סכנין.
הבשורות החיוביות מאתמול הן שהפצועים מריאנו בריירו וגיא בדש חזרו לשחק ושותפו במחצית השנייה. גם דיינר קיניונס נכלל בסגל אך בשל פציעתו בשריר הירך נזהרו שלא לשתפו. ארתור שושנאצ'ב לא התאמן לאחרונה בשל פציעה במפשעה והוא בספק לגמר הגביע. שי אליאס, שנפצע בשבוע שעבר בברכו, לא ישחק עוד העונה.