מכבי חיפה והפועל באר-שבע חולמות על שלב בתים אירופי, וכבר היום (שני) הן ידעו תחכה להן בסיבוב המוקדמות השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג (שייערך היום בשעה 15:00). קודם כל מכבי חיפה צריכה לעבור את סבאח האזרית, ובאר-שבע תצטרך לעבור את צ'רנו מורה הבולגרית.
אלה הן היריבות האפשריות של שתיהן: המנצחת בין סנט פטריק (אירלנד) לוואדוץ (ליכטנשטיין), המנצחת בין מלאדה בולסלב (צ'כיה) לטרנסאינבסט (ליטא), המנצחת בין איבריה טביליסי (גיאורגיה) לפרטיזני האלבנית, המנצחת בין רדניצ'קי (סרביה) למורנאר (מונטנגרו) והמפסידה בין קורבינול (רומניה) לרייקה (קרואטיה) במוקדמות הליגה האירופית.
1 צפייה בגלריה
אלון תורג'מן לורנזו שימיץ'
אלון תורג'מן לורנזו שימיץ'
אלון תורג'מן מול לורנצו שימיץ'
(צילום: גיל נחושתן)
גם היריבות האפשריות של מכבי פ"ת בליגה האירופית פורסמו, אם מחזיקת הגביע תדהים את בראגה הפורטוגלית היא תפגוש בסיבוב הבא את: המנצחת בין קורניבול (רומניה) לרייקה (קרואטיה), סרבט ז'נבה (שווייץ) או קריוובאס (אוקראינה). ההגרלה תיערך בשעה 14:00.
אם פ"ת תודח ותרד לקונפרנס-ליג היא תפגוש את אחת מהיריבות הבאות: המנצחת בין קלוז' (רומניה) לנמאן גרודנו (בלארו), ז'לגיריס (ליטא) או פאפוס (קפריסין), דניפרו 1 (אוקראינה) או פושקאש אקדמי (הונגריה), ‏אא"ק אתונה (יוון) או אינטר (אנדורה), או את המנצח בין מאריבור (סלובניה) לקראיובה (רומניה).