הפועל באר שבע קיימה היום (רביעי) את מסיבת העיתונאים לקראת משחק החוץ מחר (21:00) נגד ארדה קרדז'אלי הבולגרית במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האזורית. ב"ש נחתה אתמול בסופיה ומשם המשיכה בנסיעה של כשעתיים וחצי לעיר קרדז'אלי, שממוקמת בדרום המדינה, סמוך לגבולות עם יוון וטורקיה.
רוני לוי דיבר לקראת המפגש: "הפועל ב"ש בנתה מסורת באירופה בשנים האחרונות ובשנה האחרונה עשתה הישגים מאוד יפים. יש לנו מטרה והיא לעבור שלב. לחץ בכדורגל קיים כל הזמן. זאת תחילת עונה ויש הרבה שאיפות. ארדה קבוצה טובה מאוד. זאת לא תהיה משוכה קלה וננסה לעשות תוצאה טובה לקראת המשחק בארץ".
2 צפייה בגלריה
רוני לוי, מיגל ויטור
רוני לוי, מיגל ויטור
רוני לוי
(צילום: הרצל יוסף)
המאמן הוסיף: "אני יודע עליהם הרבה מאוד. יש להם מאמן מצוין. הם קבוצה מאורגנת טקטית עם הרבה שחקנים איכותיים. הם סיימו בקום הרביעי בליגה והגיעו לגמר הגביע". בנוגע להכנות לקראת פתיחת העונה גם בליגה: "הסגל שלנו לא הושלם. אנחנו עדיין עובדים על מנת לחזק מספר עמדות. השחקנים שיש לי טובים מאוד ויש קבוצה טובה מאוד. כל מי שהגיע אתנו מוכן ומזומן למשחק".
החלוץ, יוג'ין אנסה, שהגיע הקיץ מקרית שמונה: "בכל התקופה שלי בישראל באר שבע תמיד התמודדה יפה באירופה. זה ה-DNA של המועדון. האווירה בקבוצה נפלאה ויש אנשים טובים. כולם פה מקצוענים ואני אוהב את זה כי אני גם כזה. כמקצוען אני רוצה לנצח כל משחק וכך גם מחר". האדומים ייאלצו להסתדר ללא חאתם אל-חמיד הפצוע שנשאר בארץ.

בן שמעון לפני קרבאך: "לא נבוא לחפש תירוצים"

מ.ס אשדוד תשחק מחר (19:00) באירופה אחרי 16 שנים של הפסקה. החבורה של רן בן שמעון תתארח בבאקו אצל קרבאך. במועדון נרשמה התרגשות גדולה לקראת ההתמודדות. השחקנים והצוות המקצועי טסו במטוס פרטי, ובקבוצה מספרים שהאווירה לקראת המשחק רגועה אך מיוחדת. "באים בראש שקט בלי הרבה ציפיות", אמר גורם במועדון. "ננסה לעשות הישג שיגרום גאווה לכל המדינה".
צמד האוגנדים, החלוץ פהאד באיו והבלם טימותי אוואני, סובלים מפציעות ונשארו בארץ לאימונים אישיים. מוחמד כנעאן עבר ניתוח בכף הרגל לאחר שאובחן כסובל משבר מאמץ ויחמיץ גם את פתיחת העונה בליגת העל.
2 צפייה בגלריה
האצטדיון בבאקו לפני המשחק בין וויילס לשווייץ
האצטדיון בבאקו לפני המשחק בין וויילס לשווייץ
האצטדיון בבאקו
(צילום: gettyimages)
מאמן הקבוצה, רן בן שמעון, התייחס במסיבת העיתונאים לאתגר שמחכה לקבוצתו: "אנחנו יודעים שקרבאך זו קבוצה עם המון ניסיון באירופה והיא אחת הקבוצות המובילות באזרבייג'ן. ראינו את המשחקים שלה נגד מכבי תל אביב בעונה שעברה ויהיה משחק מאתגר. לא נבוא לחפש תירוצים".