יממה לאחר שחגג 36, אבי ריקן הודיע היום (רביעי) על פרישה מכדורגל. הקשר, ששיחק בעונה שעברה בהפועל פ"ת והעביר את רוב הקריירה במכבי ת"א (282 הופעות בכל המסגרות), פרסם סרטון בו אמר:"אחרי שנים של קריירה מלאה ברגעי אושר, מאבקים וניצחונות - אני נפרד מתקופה מדהימה, בה הכדורגל היה עבורי יותר מספורט. הוא היה דרך חיים".
"המסע שלי התחיל במגרשים הצנועים של מעלה אדומים, ועם כל משחק התשוקה שלי רק גדלה", המשיך ריקן, "הכדורגל היה המקום בו מצאתי את עצמי. עברתי דרך מרגשת בכדורגל, וכל קבוצה ששיחקתי בה הייתה תחנה משמעותית במסע. בבית"ר ירושלים חוויתי את עוצמת הקהל, ואת התמיכה הבלתי נגמרת שלהם; בפ.צ ציריך נחשפתי לכדורגל האירופי ולתרבות ספורט שונה; במכבי ת"א הגעתי לשיאים מרגשים והשגתי שיאים מרגשים.
1 צפייה בגלריה
אבי ריקן
אבי ריקן
"תמיד נתתי את הכל על המגרש". ריקן
(צילום: עוז מועלם)
"בכל שער שהבקעתי הרגשתי אתכם האוהדים - רקדנו יחד, התרגשנו יחד, חווינו עליות וירידות, אבל תמיד נתתי את הכל על המגרש. תודה לשחקנים, למאמנים ולצוותים שהיו שותפים למסע הזה, כל אחד מכם היה שותף למסע שלי ולחוויות שצברתי לאורך השנים. אני רוצה להודות להורים שלי שליוו אותי לאורך כל הדרך ותמכו בי. תודה גם לאחיי היקרים שתמיד היו שם עבורי. תודה לבנים שלי, שתמיד הסתכלו עליי מהיציע עם אהבה וגאווה בעיניים, לא הייתי עובר את הדרך הזאת בלעדיכם. מעיין, אשתי האהובה, תודה שהיית בכל צעד במסע הזה במשך 16 שנה, היית עבורי עוגן ותמיכה אין סופית. הכדורגל אפשר לי לחיות את חלום חיי, ואני סוגר היום פרק ומתחיל פרק חדש, אבל הלב שלי תמיד יישאר על המגרש. נתראה בקרוב".
לריקן, ששיחק במהלך הקריירה שלו במכבי ת"א, בית"ר ירושלים (אצלה גדל), הפועל פ"ת, פ.צ ציריך ומכבי הרצליה, היו גם חמש הופעות במדי נבחרת ישראל.