דריכות גדולה בהפועל באר שבע לקראת משחק הבית הערב (ראשון, 20:15) נגד מכבי נתניה. המשחק מתקיים על רקע המשחק הסוער בין הקבוצות שהתקיים ביום רביעי האחרון, בגמר גביע הטוטו, בו ניצחה נתניה בפנדלים והניפה את התואר, הראשון שלה לאחר 40 שנה.
במרכז הסערה בגמר גביע הטוטו היה השופט איתן שמואלביץ' שהרחיק את שאפי סולימנוב והלדר לופס מבאר-שבע, והשניים כמובן לא ישחקו הערב. מהסגל של ברדה יעדרו גם שני זרים נוספים: אדריאן פאון ואנדרה מרטינש הפצועים. למעשה מתוך ששת הזרים שרשומים בקבוצה, רק אסטריט סלמאני ויוג'ין אנסה יעמדו לרשותו של המאמן אליניב ברדה.
1 צפייה בגלריה
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע
אליניב ברדה
(צילום: עוז מועלם)
למרות אירועי גמר גביע הטוטו והיריבות בין הקבוצות ומחנות האוהדים בשנים האחרונות, נראה שהקהל הרחב די אדיש למשחק הערב. רק 600 מאוהדי באר שבע ו-120 מאוהדי נתניה רכשו כרטיסים למשחק, ואיצטדיון טוטו טרנר יהיה רחוק מלהיות מלא.
הדילמה הגדולה ביותר הניצבת בפני ברדה היא איוש עמדת המגן השמאלי במקומו של לופס. הבחירה הטבעית אמורה להיות באביב סולומון, שהוא המגן השמאלי הנוסף היחיד בסגל, אך הוא לא באמת נספר העונה ובקבוצה היו מעדיפים שהוא יעזוב ויגיע מגן שמאלי ישראלי אחר במקומו.
במידה שברדה יחליט לוותר על שירותיו של סולומון הערב, האפשרויות העומדות לרשותו הם הצבת המגן הימני אור דדיה בהרכב, ולהסית אותו או את שגיב יחזקאל לאגף השמאלי. אפשרויות נוספות הן הצבתם של איתן טיבי ודור מיכה כמגינים בצד שמאל. לא מן הנמנע שבגלל חסרונו של לופס ברדה ישנה לגמרי את שיטת המשחק ויעלה עם חמישה שחקני הגנה.