צפו בבני לם וביוסי אבוקסיס אחרי הרביעייה של נתניה מול בית"ר
(צילום: ONE)
ההופעה החלשה של בית"ר ירושלים בתבוסה למכבי נתניה (4:1) גרמה ללחץ גדול לחיזוק הקבוצה כבר במהלך השבוע הקרוב. הבעלים ברק אברמוב הודיע ליוסי אבוקסיס כי יקצה לו שני מיליון שקלים לטובת חיזוק.
בית"ר הגיעה לפתיחת העונה לא מוכנה בשל הסאגה סביבה ואחרי משחק גביע טוטו אחד בלבד, אולם היכולת הייתה מביכה במהלך המשחק, למעט דנילו אספרייה שהציג יכולת טובה מעבר לשער שכבש.
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
יש לו עוד הרבה עבודה. אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
היעד המקורי של אבוקסיס היה לצרף מיידית זרים בעמדת הבלם וכנף שמאל, אולם עתה נראה כי היכולת החלשה של ההגנה, שהורכבה משחקנים שגבוליים לליגת-העל, תגרום לכך שאבוקסיס יתרכז בהנחתת בלם זר. כרגע יש לחץ להנחית גם שוער, כשבין היתר הוצע לקבוצה ארנסטס שטקוס.
מעבר לכך, יונחת בבית"ר ירושלים גם חלוץ זר. כחלק מהסכם המכירה של בני יהודה, גם המגן הימני עמית כהן, ששיחק בבית"ר בעונה שעברה, יגיע.
ההגנה של אבוקסיס נגד אחת מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה נראתה כך: נתנאל דלויה, שהיה שוער המשנה בעונה שעברה, שודרג לעמדת השוער הבכיר, שני שחקנים שבקושי הסתדרו בליגה הלאומית עם בני יהודה, אבישי כהן ואור זהבי, שהציג יכולת ירודה במיוחד, חגי גולדנברג שירד בעונה שעברה עם נוף הגליל לליגת המשנה וגם מקס גרצ'קין שבישל לאיגור זלאטנוביץ' את שערו השני. החלוץ הסרבי גם עבר אותו בקלות בדרך לכיבוש השער השלישי של נתניה. "עם הגנה כזו, קשה לשרוד בליגה הלאומית", הודו בבית"ר.
אולם, זו לא הייתה יכולת חלשה רק של ההגנה. "אביאל זרגרי ואופיר קריאף לא היו ברמה, ירדן שועה נעלם. היחיד שהגיע היה אספרייה. עם הסגל הזה אין סיכוי להישאר בליגת העל", אמרו בבית"ר. "ועוד הגענו בלי שני שחקנים שבפרופרוציות של בית"ר הנוכחית חשובים, אוראל דגני ודן עזריה". למרות התבוסה הקשה, 4,000 אוהדי בית"ר שהגיעו לנתניה עודדו את השחקנים בסיום המשחק.
2 צפייה בגלריה
ברק אברמוב בעלי בית"ר ירושלים עם כפיר אדרי מנכ"ל
ברק אברמוב בעלי בית"ר ירושלים עם כפיר אדרי מנכ"ל
אישר לאבוקסיס לצרף שחקנים בשני מיליון שקלים. אברמוב
(צילום: עוז מועלם)
"ידעתי שהולך להיות לנו קשה, אנחנו מודעים לזה שאנחנו עוד לא מוכנים", הסביר אבוקסיס, "ועדיין לא ציפיתי שנעשה טעויות שטותיות במשחק ההגנה שלנו, ובמשחק כזה כשאתה מנסה להוציא את מכבי נתניה קדימה, ומשחק על מתפרצות, אתה משלם על כל טעות. היינו מאוד לא חכמים כשניסינו להניע כדור, השחקנים מאוד נלחצו, התאכזבתי משחקנים באופן אישי ומכמה טעויות שעשינו בחלק האחורי".
אבוקסיס התבשר מאברמוב כי יקבל תקציב מיוחד לתקציב. "צריכים שחקנים ובעיקר בלם זר. משחק ההגנה שלנו צריך להיות יותר טוב ועם חיזוק זה יראה טוב. בלם זר ישנה לנו את מרכז ההגנה".