הסיפור מאחורי הדרמה הגדולה. בית"ר ירושלים הודיעה אתמול (רביעי), כפי שנחשף לראשונה ב-ynet, כי יוסי אבוקסיס החליט לסיים את דרכו כמאמן הקבוצה. כעת מתברר מה הוביל להודעת המועדון, כולל הקרע שנוצר בין המאמן, שכבר סגר בהפועל ת"א, לחברו הטוב והבעלים של בית"ר, ברק אברמוב.
אתמול בצהריים שלח אבוקסיס הודעת וואטסאפ לאברמוב, בה, בין היתר, הודיע לו על ההחלטתו לעזוב מידית את המועדון. "אני לא יכול להמשיך בקבוצה בגלל התנהגות הקהל של בית"ר כלפיי", הוא כתב, "ביקרת אותי יותר מידי העונה ולא גיבית אותי. גם אין לי חוזה לעונה הבאה. אני עוזב את בית"ר".
2 צפייה בגלריה
אבוקסיס ואברמוב
אבוקסיס ואברמוב
נוצר נתק. אבוקסיס ואברמוב
(צילום: עוז מועלם)
בעקבות ההודעה, ניסה אברמוב לאתר את אבוקסיס כדי לשוחח, אולם האחרון התעלם מההודעות של הבעלים במשך שעות. לבסוף התערב חבר של השניים, שתיווך ביניהם וגרם להם להיפגש. השיחה, כצפוי, הייתה קשה. "אני יודע כבר יומיים שאתה סגור בהפועל ת"א, אנחנו חברים ולא אויבים, למה אתה לא אומר לי?", הטיח אברמוב. אבוקסיס השיב: "אני תחת חוזה, הלוואי שהייתה לי הצעה מהפועל. אני לא יכול להמשיך בבית"ר".
אברמוב שאל במהלך השיחה את אבוקסיס מה הוא מציע: "הרי אתה התפטרת בהודעה ששלחת לי, אני אמרתי לך לא להתייחס לנושא של הקהל, ואתה עשית את זה בכוונה כדי לפגוע ולמצוא טריגר בשביל המעבר להפועל ת"א". אבוקסיס ביקש מאברמוב שתצא הודעה שמדובר בפרידה הדדית, אך הוא לא הסכים.
2 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
רצה שתצא הודעה שמדובר בפרידה הדדית. אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
אחרי השיחה הקשה, נקבע כי באמצעות אותו חבר משתף ייסגר נושא הפיצוי, כיוון שאבוקסיס מחזיק בחוזה עד לסיום העונה, אולם אז חלה תפנית נוספת שתקשה על המאמן לקבל את הפיצוי.
בית"ר, כאמור, הודיעה אתמול בערב כי אבוקסיס החליט לעזוב, ובתגובה המאמן תקף: "זה שקר, ברק דיבר איתי ואמר לי 'אחרי מה שהיה לך עם האוהדים אתה לא יכול להיות בבית"ר'. ברק שאל אותי אם יש משהו עם הפועל ת"א, אמרתי לו שאני תחת חוזה ורק אם לא אהיה בבית"ר זאת אופציה, אבל מחפשים לפגוע בי". בעקבות התגובה של אבוקסיס נוצר נתק בינו לבין אברמוב.
בית"ר לא תתאמן היום, ומי שיעביר את האימון מחר הוא עוזר המאמן גל כהן, שעשוי לקבל צ'אנס להוכיח את עצמו במשחקים הקרובים. בקבוצה היו רוצים לראות על הקווים את מאמן נבחרת הנוער אופיר חיים, אולם הסיכויים נמוכים בשל רצונו להישאר בתפקידו הנוכחי. המהלך של אבוקסיס גם גרם לאברמוב לנסות ולחזק את הקבוצה עד לסיום חלון ההעברות ביום שלישי.