ברק בכר והכוכב האדום בלגרד ממשיכה לדרוס בליגה הסרבית ואתמול הביסה האלופה המקומית 1:4 את מאלדוסט. אחרי שלושה מחזורים, הכוכב עושה מה שהיא רוצה על המגרש עם מאזן 1:13, ובסרביה אין מי שיעצור אותו. אגב, עומרי גלזר ספג את השער הראשון שלו העונה.
המאמן ברק בכר אמר בסיום: "זה חשוב להמשיך לנצח, אבל זה לא קל לנצח במגרש הזה מול יריבה איכותית. אני מרוצה מהמאמץ שעשינו, כבשנו ארבעה שערים והכתבנו את הקצב".
1 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(צילום: Dragan Tesic/Crvena zvezda)
"זה לא חשוב כמה שערים כבשנו היום, יותר חשוב שהקבוצה תהיה מוכנה לקראת ליגת האלופות", אמר. על המשחק הבא נגד ספרטק סובוטיצה אמר בכר: "אנחנ חוזרים הביתה כדי לדחק נגד האוהדים. התמיכה שלהם אדירה ואנחנו רוצים להחזיר להם על מה שהם נותנים לנו עם משחק טוב".
בתקשורת המקומית החמיאו כהרגלם ליכולת שמציגה הכוכב האדום: באתר Espresso נכתב: "המכונה של ברק בכר ממשיכה לזרוע פחד בליגה הסרבית". ב"מונדו" הוסיפו: "הכוכב האדם מעט התקשתה הפעם, אבל ברק בכר מצא את הפיתרונות והיא שוב ניצחה".
עם כל הכבוד לליגה, הכוכב האדום מסתכלת על התאריך 19 בספטמבר - התאריך בו תתחיל ליגת האלופות. בכר הגיע לכוכב האדום כדי לעשות משהו משמעותי במפעל היוקרתי. ב-31 באוגוסט תתקיים ההגרלה והקבוצה הסרבית תדע מי יהיו היריבות שלה.