קשר סלטיק, איסמעילה סורו, סיכם רשמית בבית"ר ירושלים לשנתיים, ואמור בימים הקרובים לשלוח את ההסכם החתום. הוא ישתכר כ-300 אלף אירו לעונה וצריך רק לקבל את השחרור מסלטיק. על כוונת בית"ר להחתים את סורו פורסם לראשונה ב-ynet.
סורו כבר שיחק תחת יוסי אבוקסיס, כשזה עוד הדריך את בני יהודה. זה סלל לו את המעבר היוקרתי לסלטיק, שרכשה את השחקן מחוף השנהב תמורת 2.5 מיליון אירו. אחרי שנתיים וחצי אצל אלופת סקוטלנד הושאל השחקן בקיץ האחרון לארוקה הפורטוגלית, במדיה שיחק בעונה שחלפה 26 משחקים.
2 צפייה בגלריה
אריאל לזמי ואיסמעילה סורו חוגגים
אריאל לזמי ואיסמעילה סורו חוגגים
(צילום: ראובן שוורץ)
סורו בן ה-25 החל את הקריירה שלו באירופה בגיל 18, כשחתם ב-2016 בסקסאן המולדבית, ממנה עבר שנה לאחר מכן להומל הבלארוסית. בתחילת עונת 2018/19 חתם בבני יהודה וסייע לה לזכות באותה עונה בגביע המדינה. הוא חתם לעוד שנתיים אצל הזהובים, וב-2020 נרכש כאמור על ידי סלטיק. בנוסף, לסורו יש הופעה אחת במדי נבחרת חוף השנהב.
סורו צפוי להיות הזר החמישי של בית"ר ירושלים, אחרי לדני הוצ'קו, מיגל סילבה, פרדי פריידיי ומירון ג'ורג', שנחת היום בישראל וחתם על חוזה לעונה עם אופציה נוספת.
2 צפייה בגלריה
מיירון ג'ורג'
מיירון ג'ורג'
ג'ורג' במעמד החתימה
(צילום פרטי)
בבית"ר מקווים למכור את טרזיי תומא לחו"ל, אחרי שהוא הבהיר כי הוא לא מתכוון לשחק בארץ. לגבי העמדה האחרונה שבבית"ר עוד ישקלו לחזק, עמדת המגן הימני בשל היכולת של בן ביטון, רק במידה ועמית כהן יעבור לקבוצה אחרת, ייבחנו המועמדויות של זוהר זסנו או אבישי כהן. שחקן הכנף של מכבי ת"א אילון אלמוג לא יצטרף בסופו של דבר לקבוצה.
פורסם לראשונה: 13:58, 31.08.23