דנילו אספרייה בדרך הבטוחה לעזוב את בית"ר ירושלים. הקולומביאני בן ה-34 העביר הבוקר דרישה לעזוב לאלתר את מחנה האימונים בבולגריה, זאת לאחר שהלילה התראיין לתחנת רדיו במדינתו, אישר את הדיווחים לפיהם הגיע לסיכום עם אינדפדיינטה סנטה פה - והסביר שהוא ממתין לשחרור ממחזיקת הגביע הישראלית.
"כבר סיכמתי את כל התנאים שלי בסנטה פה ואני מחכה להסדיר את הכל עם בית"ר ירושלים כדי שתשחרר אותי ותאפשר לי לטוס לקולומביה", אמר אספרייה. "אני מנהל שיחות עם בית"ר כבר במשך לא מעט זמן. למעשה, הן החלו עוד לפני סיום העונה. יש לי אפשרות להמשיך בבית"ר אבל ביקשתי מהם לעשות לי טובה ולשחרר אותי לקולומביה, כי אני מעוניין לחזור למולדתי. אני מקווה שהכל ייפתר בקרוב, כי אני נחוש לחזור לקולומביה".
2 צפייה בגלריה
שחקן בית"ר ירושלים דנילו אספרייה
שחקן בית"ר ירושלים דנילו אספרייה
" אני נחוש לחזור לקולומביה". אספרייה
(צילום: עוז מועלם)
בבית"ר זעמו על התנהלותו של אספרייה על כך שאיים כי לא יגיע לטיסה למחנה האימונים. אחרי לחץ גדול ואיום בקנס כבד, אספרייה - שכבר הכריז שהוא לא רוצה להמשיך לשחק אצל הצהובים-שחורים, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet - יצא לבסוף עם הקבוצה למחנה האימונים. ביום ראשון הוא נפגש עם הנהלת הקבוצה והבהיר שוב שאינו מעוניין להישאר, אך זו הבהירה לו שהוא נשאר במועדון בהתאם לחוזה שלו, לפיו הוא שחקן בית"ר לעוד עונה, ואם קבוצה מעוניינת בו היא צריכה לנהל משא ומתן עם בית"ר ירושלים. נראה כי בית"ר תדרוש עבורו 300 אלף אירו.
בשבוע שעבר דווח בבולגריה על סיכום בינו לצסק"א סופיה. בעונה שעברה הוא היה אחד המצטיינים בשורות בית"ר ומלך שעריה, עם 17 שערים וחמישה בישולים ב-31 הופעות.
2 צפייה בגלריה
יון ניקולאסקו
יון ניקולאסקו
מבוקש. ניקולאסקו
(צילום: עוז מועלם)
מי שעוד יצא לבולגריה הוא החלוץ המולדובי יון ניקולאסקו, אולם ההערכה במועדון כי הוא יימכר בקרוב. ההצעה הגבוהה ביותר שהתקבלה היא מצידה של הירנביין, אולם היא נפסלה מיידית מאחר שמדובר בהצעה נמוכה של 600 אלף אירו, אבל נראה כי תגיע הצעה גבוהה יותר. בפולין דווח השבוע כי האלופה ראקוב הגישה לבית"ר הצעה רשמית במטרה לרכוש בהקדם את ניקולאסקו. על ירדן שועה, מנגד, לא קיבלה בית"ר הצעה.
בבית"ר שוחחו ביממה האחרונה עם טרזי תומא, עליו הם זועמים בשל העובדה שהוא אמור היה להצטרף ישירות למחנה האימונים, אולם הויזה שלו לאירופה פגה. נקבע עימו כי היום או מחר הוא ינחת בארץ על מנת להסדיר את הוויזה שלו ולהגיע למחנה האימונים.
בקבוצה רוצים להחתים שני בלמים, זר וישראלי. אדי גוטליב לא על הפרק ולא שוחחו עימו עד כה, בעוד שאיתן טיבי דורש סכומים שבבית"ר לא מתכוונים לשלם, לא פחות מ-60 אלף שקל נטו לחודש.
בבית"ר אישרו כי דור מיכה - שעל מועמדותו פורסם לראשונה ב-ynet - סגר את תנאיו במועדון, כשנותר לו לסכם את תנאי העזיבה שלו מול הפועל באר-שבע, שתשלים את שכרו.
פורסם לראשונה: 07:18, 05.07.23