"כל יום הוא יום טוב לבירה" - כך כתוב על הדלת בכניסה לחדר של תומר נגר ז"ל, שאהב לשתות בירה ולצפות במשחקי כדורגל בארץ ובעולם. תומר, לוחם גולני, נפל ב־7 באוקטובר, כששמר על מוצב כיסופים. בן 21 היה במותו. כעת משפחתו מנציחה את מורשתו דרך הבירה.
לקראת משחקי היורו שהחלו בסוף השבוע, משפחת נגר הוציאה ומשווקת מהדורה מיוחדת של ערכת בירה בוטיק כשרה לזכרו. כל ההכנסות יופנו להנצחת תומר ז"ל ולילדים בסיכון.
1 צפייה בגלריה
 ערכת הבירה שלזכרו של תומר ז"ל
 ערכת הבירה שלזכרו של תומר ז"ל
ערכת הבירה שלזכרו של תומר ז"ל
עזרא נגר, אביו של תומר, מספר שבנו היה אוהד שרוף של בית"ר ירושלים וברצלונה. כל משחק היה נפתח עם בירה קרה וויכוחים מי ינצח.
עזרא: "בבוקר 7 באוקטובר פקדו על תומר שלנו לרוץ פנימה למוצב. בהבנה של הכוחות העצומים שנגדו, תומר, שהיה לבדו בבונקר - התעקש להישאר ולהשיב באש והציל חיים".
האב מוסיף: "תומר כיוון עצמו לשירות צבאי משמעותי תוך הקפדה על שגרת כושר ותזונה. הוא המשיך בהתנדבות עם נוער בסיכון טרום הגיוס. בדצמבר 2022 התגייס לשרת כלוחם בגדוד 51 של גולני, ומיד עם תחילת מסלול הכשרת הלוחם ביקש לעבור הכשרה ייעודית ל'נגב' שאיפשר לו להילחם לבדו בעוז מול כמות בלתי נתפסת של מחבלים".
ערכת בירה כדורגל לזכרו של תומר ניתנת לרכישה (מארבע ערכות ומעלה). החלוקה, בין חדרה לגדרה, מתבצעת על ידי המשפחה ובכוחות עצמה בלבד. ניתן לפנות בטלפון 052-2740544 או באתר: tomerbeer.com.