עם נקודה אחת בודדת מתוך שני משחקים, מכבי חיפה יודעת שהיא חייבת ניצחון בליגה האזורית אם ברצונה לחלום על אחד משני המקומות הראשונים בבית. מחר (חמישי, 19:45) הירוקים יארחו את סלביה פראג במסגרת המחזור השלישי.
"הם הקבוצה הכי טובה וחזקה בבית", סיפר המאמן ברק בכר במסיבת העיתונאים המסורתית. "זה בית מאוד מאוד קשה, איכותי, אבל אנחנו לא מוותרים ורוצים לשמח אצטדיון כמעט מלא".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
משחק חשוב. בכר
(צילום: שרון צור)
"אני מסתכל משחק אחרי משחק. מול פיינורד, עם הרכב חסר, יכולנו לנצח. בברלין עשינו הכל כדי להוציא נקודות מקבוצה שבמקום החמישי בבונדסליגה. גם מחר יהיו רוטציות, כי בכל זאת יש לנו הרבה משחקים, אבל נעשה הכל כדי לנצח".
על פציעתו של נטע לביא, אמר בכר: "נטע חשוב ומשמעותי. בעונה שעברה הוא אולי היה שחקן העונה. כבר במשחק הרשמי השני הוא נפצע. לא ניכנס לפרטים, הוא חסר אבל יש פה מועדון וקבוצה. אנחנו לא תלויים באף שחקן. יש פה סגל מלא בשחקנים".
2 צפייה בגלריה
גולדברג בפעולה
גולדברג בפעולה
"גם עם החסרים, הם קבוצה מצוינת". גולדברג
(צילום: אלכס קולומויסקי)
שון גולדברג הוסיף: "שיחקתי נגדם בשנה שעברה בליגה האירופית. גם עם החסרים, הם קבוצה מצוינת. אנחנו מכבי חיפה, מסתכלים על עצמנו ועשינו הכנה טובה".
"סלביה קבוצה ברמה אירופאית גבוהה מאוד. הם יודעים להעניש כשיש להם הזדמנות. אם נעשה את מה שעבדנו עליו באימונים, יהיה טוב ונשיג תוצאה טובה".

הנוער של מכבי חיפה מול לה קורוניה בצ'מפיונס

קבוצת הנוער של מכבי חיפה ניצחה הערב 0:2 את ז'לגיריס קובנה והשלימה 0:5 בסיכום צמד המשחקים. המשמעות: הירוקים העפילו לשלב השני במוקדמות ליגת האלופות לנוער. סייני קולי ושחף ספיר כבשו.
היריבה הבאה: דפורטיבו לה קורוניה הספרדית, שמחקה את ההפסד 3:0 בפולין לפוגון שצ'צ'ין עם 0:4 דרמטי בגומלין, הודות לשער מכריע בדקה ה-91.