הסדר השחרור של הפועל ת"א עם המשתכר הגבוה ביותר שלה, מאוויס צ'יבוטה, שהחזיק בחוזה לעונה נוספת של 300 אלף יורו, יוביל לפינוי בתקציב השחקנים של כ-1.8 מיליון שקל, מה שיאפשר בשלב הביניים עד להעברת הבעלות במועדון בחיזוק בזרים בהם מעוניין המאמן מסאי דגו.
על פי ההסדר, צ'יבוטה יקבל כ-100 אלף יורו, ולכן האימון שלו אמש היה האחרון בהפועל ת"א והוא מסיים קדנציה מאכזבת מאוד, שכללה ירידת ליגה, כשהמטרה שלו לעבור לליגה היוונית, כשאחת המתעניינות היא וולוס, בה שיחק בוריס קליימן.
1 צפייה בגלריה
שחקן הפועל ת"א מאוויס צ'יבוטה
שחקן הפועל ת"א מאוויס צ'יבוטה
עוזב את הפועל. מאוויס צ'יבוטה
(צילום: עוז מועלם)
המנכ"ל עמית פסט ממשיך לעסוק בשחרור השחקנים שלא בתוכניות המקצועיות ומחזיקים בחוזי עתק, בטח במונחים של הליגה הלאומית, כשצ'יבוטה הוא השלישי ברשימה אחרי שאיאהב גנאים ורז מאיר שוחררו כבר, כשעתה שני היעדים הבאים על מנת להקל על התקציב של הפועל הם עומרי אלטמן ויוסי אבוקסיס.
אלטמן שהבהיר כי אינו מעוניין לקצץ מחוזהו לקראת העונה הבאה, 250 אלף יורו, שוחח עם הנהלת הקבוצה ודגו שביקשו ממנו ללכת לקראת המועדון אחרי הירידה לליגה הלאומית. אלטמן מחזיק בהצעה מהליגה היוונית.
דיייד מינצברג ואדמונד ספרא קיוו כי העסקה ביניהם תיסגר כבר אמש, אולם עדיין יש פערים בין הצדדים של כחצי מיליון דולר בלבד, כשספרא מוטרד בעיקר שחובות העבר או טענות של הבעלות הקודמת ייפלו עליו, ויהיה ניסיון בימים הקרובים לסגור עסקה
. במידה שהעסקה ביניהם לא תיסגר, מי שייכנס לעניינים הוא עופר ינאי, שהמועמדות שלו לכניסה לקבוצת הכדורגל וביצוע בדיקת הנאותות שלו נחשפה לראשונה ב-ynet. בכל מקרה, במידה ועסקת ספרא לא תצא לפועל, ינאי לא ייכנס כבעלים יחיד, אלא בשלב הראשון מתכוון להשקיע במועדון בליגה הלאומית, במה שייחשב בשלב מאוחר יותר כצעד של כניסה לשותפות על הקבוצה.