מכבי ת"א הודיעה הערב (רביעי) על מימוש האופציות בחוזיהם של שבעה שחקנים - ביניהם אחד מהכוכבים הבולטים של הקבוצה בעונה האחרונה - גבי קניקובסקי.
מלבד קניקובסקי, מומשו האופציות בחוזים גם של אבישי כהן, אופיר דוידזאדה, דן ביטון, עמית גלזר, נדב נידם ואור רויזמן. שלושת האחרונים הושאלו בעונה החולפת להפועל ירושלים.
1 צפייה בגלריה
גבי קניקובסקי
גבי קניקובסקי
ממשיך בצהוב. קניקובסקי
(צילום: עוז מועלם)
קניקובסקי (26), שחזר למכבי ת"א בקיץ 2021 וכבש 24 שערים ב-144 הופעות בכל המסגרות, ימשיך לעונה רביעית. דוידזאדה (33) ימשיך לעונה שמינית, ביטון לעונה חמישית וכהן לעונה שנייה, אחרי שבקיץ שעבר הגיע למועדון מבית"ר ירושלים.
כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, שגיב יחזקאל כבר סיכם את תנאיו במכבי ת"א אחרי ששוחרר מקבוצתו הטורקית אנטליהספור בשל מפגן תמיכה בחטופים הישראלים, אך לאחר שענייניו מול פיפ"א עדיין לא הוסדרו לא ניתן היה לממש את ההסכם. השחקן צפוי לקבל בימים הקרובים את השחרור הרשמי המיוחל בעקבות תביעה שהגיש פרקליטו, עו"ד רועי רוזן, כשעדיין לא ברור מה יהיה גובה הפיצויים שהטורקים ישלמו לו.
מוקדם יותר היום, מכבי ת"א בישרה כי דרק לוקאסן, אורלנדו מוסקרה, ודניאל טננבאום יעזבו את הקבוצה. אור יצחק ותומר אלון שהיו חלק מסגל הקבוצה הבוגרת העונה, עוזבים גם הם את המועדון לאחר שהחוזה שלהם הסתיים הקיץ.
צפו: שחקני מכבי חוגגים עם הקהל
(באדיבות ONE)