מה שהרגיש כמו טיול של ערב בדוחא אחרי שערים של גבי קניקובסקי (3), מוחמד אבו ניל (עצמי), וערן זהבי (71), הפך בדקות הסיום למותחן מורט עצבים בזכות צמד שערים של עילאי אלמקייס (75) ומוחמד שכר (82). ובכל זאת, בסיום ניצחה מכבי ת"א את בני סכנין 2:3 ושמרה על מקומה בפסגה ליגת העל גם אחרי המחזור השמיני.
בתוך כך, חגג זהבי במשחק את שערו ה-400 בקריירה, רגע לפני שפינה את מקומו למחליף דור תורג'מן. אחרי הכל, כבר ביום חמישי (22:00) מצפה לקבוצה קרב ישיר על המקום הראשון בשלב הבתים של הקונפרנס-ליג נגד גנט.
3 צפייה בגלריה
רובי קין
רובי קין
"לא מרוצה". קין בדוחא
(צילום: נחום סגל)
"זה הישג מרשים", אמר הקפטן בסיום על הכניסה האישית למועדון ה-400. "אין ספק שזה גם כיף כשזה בא עם שלוש נקודות. מדובר במגרש מאוד קשה, וגם סכנין חזרה למשחק בצורה מאוד טובה. לדעתי עשינו משחק טובה וחבל שספגנו בסיום. יש לנו משחק חשוב ביום חמישי, וחשוב שכמה שיותר שחקנים יקבלו דקות. נצטרך את כולם בתקופה הקרובה, אז כן, אני שמח שהבקעתי והוחלפתי".
על היעד הבא, אולי 151 שערי ליגה (במרחק 55 כיבושים מאלון מזרחי "האווירון" מלך שערי הליגה בכל הזמנים, אמר החלוץ: "אני מתקדם ממשחק למשחק ומשתדל לעשות את הכי טוב כדי לעזור לקבוצה להביא שערים ולהביא נקודות. השיאים הם באים תוך כדי. תעדכנו אותי מה יהיה השיא הבא".
לקראת המשחק ביום חמישי בקונפרנס-ליג, סיכם זהבי: "משחק מאוד חשוב שנצטרך בו הרבה אופי, מול קבוצה מצוינת שעשתה לנו חיים קשים (הפסד 2:0). נצטרף לשפר את הדברים הפחת טובים כדי לזכות בראשות הבית, זה לא יהיה פשוט אבל נלך על כל הקופה".
3 צפייה בגלריה
בני סכנין מכבי ת"א ערן זהבי
בני סכנין מכבי ת"א ערן זהבי
זהבי אחרי שער ה-400
(צילום: נחום סגל)
המאמן רובי קין סיכם: "אני לא מרוצה מהגולים שספגנו, קבלת ההחלטות הייתה לא נכונה ועשינו טעויות. נתנו 70 דקות טובות, אבל אנחנו לא אמורים לסיים ככה את המשחק. זו לא פעם ראשונה שזה קורה לנו, אנחנו מרגישים בנוח ואז מקבלים שערים. הדקות האחרונות מרגישות כמו הפסד. אולי עדיף לנו להוביל בשני גולים. אני לא מרוצה מהדרך שבה הדברים הלכו בדקות האחרונות. נצטרך להיות מרוכזים בהכנות למשחק הבא, גנט קבוצה טובה מאוד, זה משחק גדול ואנחנו באים לשמחק כדי לנצח".
על שער ה-400 זהבי אמר המאמן האירי: "כשיש לו הזדמנות לכבוש הוא עושה את זה. הוא מריח את ההזדמנות וכובש. זה הישג אדיר בשבילו".

דראפיץ': לא הגיע לנו תיקו

בצד המפסיד, המאמן סלובודאן דראפיץ', סיכם בכנות: "אני חושב שמכבי ת"א שיחקה הרבה יותר טוב מאיתנו, עם כל הכבוד לזה שהבקענו גולים וחזרנו למשחק. אנחנו עדיין משחקים עם זר אחד, וכל הכבוד לשחקנים הצעירים שעלו והוכיחו שיש להם מקום בהרכב. גם צריך לקחת בחשבון שמכבי ת"א עוד זכות למנוחה והשחקנים שלנו לא רגילים לשחק בקצב כזה. כל הכבוד גם למחליפים שלנו. יכולנו לגנוב את הנקודה, אבל לא לזכות בה - לא הגיע לנו תיקו. יש לנו עוד אתגרים קשים אבל אנחנו סכנין. התחלנו את העונה בצורה טובה, מופתע מהשחקנים הצעירים לטובה, חזרנו מפגרה לא רע".
3 צפייה בגלריה
בני סכנין מכבי ת"א
בני סכנין מכבי ת"א
"לא רגילים לקצב כזה". דראפיץ'
(צילום: נחום סגל)
לקראת המשחק נגד במחזור הבא, אמר המאמן: "למרות הדירוג של בית"ר בטבלה, כדי להיות יותר טובים צריך לנצח. אני יודע מה המשחק הזה אומר לשחקנים ולמועדון. אנחנו רוצים להתכונן למשחק כמו כל משחק ולהתמקד בחיובי".
עילאי אלמקייס, שכבש את השער הראשון עבור סכנין: "מכבי ת"א קבוצה חזקה, דומיננטית, מגיעה לכל משחק במטרה לנצח. היינו צריכים להיראות במחצית הראשונה כפי שנראינו בשנייה. הצלחנו קצת לצמצם בסוף, אז כן, יש תחושת פספוס. הגולים שקיבלנו היו קלים מדי, אם נדע לעשות את החיים קשים ליריבות שלנו גם ניקח נקודות".