אחרי התבוסה הגדולה (3:0) והכואבת במשחק הראשון לסבאח האזרית, במכבי חיפה מקווים ומאמינים שהערב (חמישי) במשחק הגומלין ניתן להפוך את התוצאה ולהעפיל לסיבוב הבא.
לכולם בחיפה ברור שהמשימה קשה עד כדי בלתי אפשרית, שכן מעבר לתוצאה הגבוהה מדובר במשחק חוץ - אך יחד עם זאת על הנייר הירוקים חזקים בהרבה ובחיפה בונים על ברק בכר שיידע לעשות את הסוויץ' ולהגדיל את הסיכויים.
2 צפייה בגלריה
במכבי חיפה מאמינים
במכבי חיפה מאמינים
במכבי חיפה מאמינים
(צילום: עמרי שטיין, ONE)
בכר דיבר עם השחקנים במהלך השבוע האחרון על הרכות שהייתה במשחק הראשון והבהיר שדבר כזה לא מתקבל על הדעת אצלו. פרנזי פיירו, שהיה נראה שישלם את המחיר וירד לספסל, צפוי בכל זאת לפתוח, כאשר גם דיא סבע בתמונת ההרכב ודולב חזיזה עשוי לשלם את המחיר. גם עבדולאי סק, ששב לפעילות מלאה לאחרונה, נמצא בתמונת ה-11 של בכר, בטח לאחר המשחק החלש של חוליית ההגנה במחצית השניה.
"המשחק הראשון הוא כתם עבור כולנו, משחק רע ביותר וכולנו רוצים לשכוח אותו - רק ניצחון ועלייה לשלב הבא יכפר על התבוסה הכואבת הזו", טען שחקן בקבוצה. "למרות הבור הזה אנו מאמינים שאפשר לעשות את המהפך ולחזור עם הכרטיס לשלב הבא. זה לא יהיה פשוט בכלל, אבל אפשרי".
2 צפייה בגלריה
בתמונת ה-11. עבדולאי סק
בתמונת ה-11. עבדולאי סק
בתמונת ה-11. עבדולאי סק
(צילום: ראובן כהן, מכבי חיפה)
בתוך כך, הירוקים מקווים לקדם את עניין הרכש כאשר, קיים קושי לסגור עם שחקנים זרים בעקבות המצב הביטחוני במדינה. בחיפה מבינים שבעקבות ההתחממות בצפון והאיומים מצד איראן, ירי טילים לאזור חיפה יקשה עוד יותר על הקבוצה להחתים רכש.