זר חדש להפועל באר-שבע. קינגס קאנגווה נחת הלילה (בין שישי לשבת) והוא יצטרף לקבוצה של רן קוז'וך לאחר שיעבור בדיקות רפואיות ביום ראשון. הקשר הזמבי צפוי לחתום בשורות הדרומיים ל-3 שנים.
מספר אוהדים של הקבוצה קיבלו בנמל התעופה את השחקן בן ה-25, לו זאת קדנציה שנייה בישראל בכלל ובבירת הנגב בפרט, זאת לאחר ששיחק כזר בקבוצת הנוער של המועדון בעונת 2017/18 בליגת העל לנוער, שם כבש תשעה שערים ב-21 הופעות. בין השאר, הוא שיתף פעולה עם תומר יוספי. קאנגווה נבחן בקבוצה הבוגרת של באר-שבע, אותה אימן בזמנו ברק בכר, שהחליט בסופו של דבר לא להחתימו תמורת דמי רכישה של 50 אלף דולר ושכר חודשי של 3,500 דולר.
3 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת זמביה קינגס קאנגווה
שחקן נבחרת זמביה קינגס קאנגווה
זר חדש להפועל באר-שבע. קינגס קאנגווה
(AP Photo/Themba Hadebe)
3 צפייה בגלריה
שחקן הכוכב האדום בלגרד קינגס קאנגווה מול שחקן מנצ'סטר סיטי קלווין פיליפס
שחקן הכוכב האדום בלגרד קינגס קאנגווה מול שחקן מנצ'סטר סיטי קלווין פיליפס
מול שחקן מנצ'סטר סיטי קלווין פיליפס
(AP Photo/Dave Thompson)
3 צפייה בגלריה
קינגס קנגוואה
קינגס קנגוואה
קדנציה שנייה בבירת הנגב. קנגוואה במדי קבוצת הנוער של באר-שבע
בהמשך הוא עבר לארסנל טולה הרוסית ונרכש ממנה על ידי הכוכב האדום בלגרד בסכום של 1.2 מיליון אירו. הקדנציה שלו בסרביה הייתה מוצלחת בהתחלה, אך כשברק בכר הגיעה לקבוצה מעמדו נפגע ובעונה שעברה הוא הושאל לקורטרייק הבלגית בשורותיה שיחק עשרה משחקים ולא כבש. בנבחרת זמביה ערך קאנגווה 29 הופעות במהלכן הבקיע שישה שערים.
גם אחיו הגדול, אוונס קאנגווה, שיחק בעבר בישראל במדי הפועל רעננה בין השנים 2014 ל-2016 ונמכר על ידה לגזיאנטפספור הטורקית ובהמשך לארסנל טולה הרוסית, עוד לפני הגעת אחיו הצעיר. כיום הוא משחק בליגה הסינית.
צפו: אימון פתיחה בית"ר ירושלים
(ONE)