יומיים לפני סיום חלון ההעברות, בבית"ר ירושלים עוד מקווים להספיק להתחזק בקשר זר. זאת אחרי שדן ביטון, שכבר סיכם את תנאיו אך הציב שני סעיפים נוספים אותם סירב לקבל הבעלים ברק אברמוב, צפוי לחתום בהפועל באר-שבע.
בבית"ר שמחו לשבור את מחסום טדי, אחרי שלא ניצחו בו כמעט תשעה חודשים, למעשה מאז ה-31 בדצמבר 2023. המאמן ברק יצחקי חגג שלוש נקודות ראשונות באצטדיון הירושלמי עם 0:2 על מכבי נתניה, למרות שנותר החל מהדקה ה-34 בעשרה שחקנים עם הרחקתו של גריגורי מורוזוב.
2 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
מחמאות מקיר לקיר. שועה
(צילום: עוז מועלם)
במועדון דיברו בעיקר על האופי אחרי ההרחקה של מורוזוב, שספג ביקורת: "ברור מבחינתנו אוראל גרינפלד יכול היה להתעלם מההערות של השחקן כלפיו ולא למהר לשלוף צהוב שני, אבל מורוזוב מתחילת העונה שווה בכל משחק פנצ'ר. שני שערים עצמיים נגד אשדוד, עבירה טפשית שהובילה לשער הניצחון של טבריה. למזלנו, הפעם ההרחקה שלו לא עלתה לנו במשחק".
מי שחזר להרכב והציג יכולת טובה, בעיקר עם הבישול המצוין לשער השני, היה ירדן שועה. "לשועה יש יכולות מדהימות, אי אפשר להתווכח. אני לא לוקח החלטות לפי אימון או משחק או מצב רוח", הבהיר יצחקי. "חשוב להבהיר, ירדן יודע שהקבוצה מעל הכל. החשיבות וההצלחה של הקבוצה זו הצלחה שלו ושל כולם".
2 צפייה בגלריה
יצחקי
יצחקי
יכול להיות מרוצה. יצחקי
(צילום: עוז מועלם)
יצחקי הוסיף: "צריך להתרגל לסיטואציות, לפעמים הוא ישחק ולפעמים פחות. מקווה שישחק כמה שיותר אבל יש הרבה שיקולים מסביב. אני שמח שירדן עשה משחק טוב, נכון שהיה לו בישול גאוני ועוד דברים טובים במשחק, אבל מעל הכל הוא הראה מנהיגות ואופי. זה מה שאני מצפה ממנו. אם ימשיך להיות ככה, העתיד שלו ושל בית"ר יהיה טוב".
בית"ר שתצא עתה לשני משחקי חוץ, בסמי עופר נגד מכבי חיפה ולאחר מכן בנוף הגליל מול בני ריינה, היו רוצים לראות שני שחקנים שמגיעים עד לסיום חלון ההעברות ברביעי. "האדום שיבש את התוכניות. אבל יותר מהכל נתן לי את החותמת שיש פה חבורה של שחקנים שכל אחד מהם תותח", סיכם יצחקי.