במכבי ת"א ניסו לשדר בשבועות האחרונים מסרים לא מציאותיים לגבי האפשרות שרובי קין יישאר לעונה נוספת. עם זאת, כפי שנחשף ב-ynet, בליבו של האירי גמלה ההחלטה לעזוב עוד הרבה לפני הזכייה של המועדון באליפות, ולכן גורמים המקורבים למאמן העידו כי המהלכים שניסה הבעלים מיץ' גודלהאר לבצע היו לשווא.
"קין החליט שהוא לא רוצה להישאר במכבי ת"א, שהוא לא מממש את האופציה לעונה נוספת וזו החלטה שהוא קיבל עוד במהלך העונה", אמר אחד האנשים הקרובים אליו. "הוא כיבד את גולדהאר כשבא לפגישה אצלו בקנדה, אבל מראש לא היה סיכוי".
2 צפייה בגלריה
קין
קין
החליט לעזוב עוד במהלך העונה. קין
(צילום: עוז מועלם)
בעידן גודלהאר, למעט השנתיים של ולדימיר איביץ' שזכה עם הצהובים באליפות שנתיים ברציפות, בכל עונה הוחלף לפחות מאמן אחד, ולעיתים יותר. גם הקיץ הבעלים יצטרך לאתר מאמן חדש, זאת כשבעוד מספר ימים כבר נפתחים אימוני הקבוצה ובסוף החודש יוצאים כבר למחנה אימונים בפולין. סביר להניח שלמרות האמונה כי קין יישאר, במכבי כבר החלו בחיפוש אחרי מאמן זר אחר עוד בתקופת המו"מ עם האירי.
ההחלטה של קין, שלא בכדי סירב להתייחס לעתידו בכל פעם שנשאל על כך, התקבלה לפני תקופה ארוכה ואינה קשורה להתלהטות בצפון בימים האחרונים, אלא התקבלה מטעמים משפחתיים שכללו גם התבטאויות מצד אשתו קלודין באירלנד שניסתה לייצר סימטריה בין אחד האירועים ברפיח לטבח ה-7 באוקטובר, יחד עם הלחץ במולדת שידועה כפרו פלסטינית. יחד עם קין יעזוב כל הצוות שלו: עוזרי המאמן דייב סרקאן, רודי דלאפ ופיליפ האדסון ומאמן השוערים מייק סטאוול.
קין מבחינתו ינסה למצוא לעצמו קבוצה באירופה, ככל הנראה באחת משתי הליגות הבכירות באנגליה ובנוסף מוגדר כמועמד במקום השלישי לנבחרת אירלנד. קין ראה במכבי ת"א כברירת מחדל והתנהל בצורה כזו בשבועות שלפני סיום העונה. אפילו בקריית שלום לא זוכרים עזיבה חד צדדית שכזו, זאת למרות ניסיונות שכנוע רבים ומשיכת הזמן עד לרגע האחרון, למרות שאין לו כל הצעה אחרת בשלב הזה.
2 צפייה בגלריה
גולדהאר
גולדהאר
שוב צריך לאתר מאמן בקיץ. גולדהאר
(צילום: עוז מועלם)
באיתור המאמן הזר החדש יהיו שותפים המנכ"ל בן מנספורד והמנהל הטכני דומיניק פרייס, כשההכנות לעונה ייפתחו כבר בעוד עשרה ימים עם מבדקים ובשבוע שלאחר ממכן ייפתחו האימונים הרשמיים. בעוד כשלושה שבועות הקבוצה כבר יוצאת למחנה אימונים בפולין לקראת מוקדמות ליגת האלופות ולכן נראה כי במכבי ת"א לחוצים להחתים מאמן באופן מיידי.
העדיפות במועדון היא כמובן למאמן זר, למרות ההתמודדות עם המלחמה וההבנה כי יהיה קשה עוד יותר להנחית בישראל איש מקצוע בחו"ל. ההחלטות במועדון לגבי שחרור והשארת שחקנים בימים האחרונים התקבלו על ידי המערכת ולא בידי קין.
צפו ברובי קין שר בחגיגות האליפות של מכבי
(ONE)