מכבי חיפה רחוקה 180 דקות משלב הבתים של ליגת האלופות. לשם כך היא תצטרך לעבור יריבה איכותית בדמות הכוכב האדום בלגרד, שתתארח מחר (רביעי, 22:00) בסמי עופר במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף העלייה לצ'מפיונס.
"הם קבוצה חזקה מאוד, עם היסטוריה גדולה", אמר ברק בכר על ההכנה של קבוצתו למשחק, "אנחנו מתכוננים לכל האפשרויות, זו קבוצה מאוד מגוונת, שיכולה לשחק בהרבה שיטות עם שחקנים מנוסים במעמדים האלו. אנחנו סומכים על עצמינו, יודעים שאנחנו גם קבוצה מאוד חזקה. יהיה משחק מאוד מעניין ופתוח".
6 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"המשחק (מול לימסול) היה צריך להיגמר 2:5 לטובתנו" ברק בכר
(צילום: גיל נחושתן)
"לא הופעתי? הייתי עם חולצה ירוקה וג'ינס", התלוצץ המאמן כשנשאל על ההפסד לאפולון לימסול (2:0). "אני חושב שאתם קצת מחמירים, המשחק היה צריך להיגמר 2:5 לטובתנו. נכון שב-2:0 זה היה קצת מלחיץ, אבל בסוף הצלחנו לעבור קבוצה טובה מאוד. הגענו לשלב הזה בזכות. היו דברים פחות טובים ויותר טובים. זה כבר מאחורינו, אנחנו בכושר טוב, ובעמדה טובה לעשות עוד צעד קדימה".
"ברור שאנחנו רוצים לבוא ולשחק את המשחק שלנו", המשיך בכר, "מול אולימפיאקוס רצינו ללחוץ וספגנו מוקדם, צריך להתאים את עצמנו ליריבה. יש לנו קבוצה חזקה עם שחקנים בוגרים. מול לימסול ראיתי שחקנים שמגיבים טוב למשחק, למרות ה-2:0. צריך לדעת להגיב להתפתחויות, ואני סמוך ובטוח שהשחקנים יעשו את זה".
6 צפייה בגלריה
לוח התוצאות כבר מוכן
לוח התוצאות כבר מוכן
לוח התוצאות כבר מוכן
(צילום: גיל נחושתן)
על כך שהקבוצה תפגוש את בני סכנין בין המשחקים מול הכוכב האדום, אמר בכר: “לא הגיוני, בכל הליגות דחו ורק כאן לא בגלל עניין בירוקרטי. חבל, אבל אין מה לעשות, לא נחפש תירוצים”.
צ’רון שרי הוסיף: "המאמן נתן לנו הרבה מידע לקראת היריבה שלנו, אנחנו מוכנים וגם נהנים תוך כדי מהרגעים האלה. מודעים ליכולות שלי, אבל אנסה לעשות את המקסימום כדי לעזור לקבוצה. הייתי לי בעיה בשריר, אבל לא משהו רציני. אני מרגיש טוב ולכן החמצתי משחק אחד כדי להיות מוכן למשחק הזה. אני לא יודע אם אני בשיא הקריירה, אבל מרגיש טוב וחד ומקווה להמשיך ככה. אני שחקן רגוע, אבל לפעמים משוגע. תמיד חלמתי על הרגע הזה, זה נותן לי מוטיבציה גדולה להשיג את מה שחיכיתי לו כבר הרבה זמן.
על כך שאלכסנדר פשיץ’, אקס מכבי ת"א שמשחק בכוכב האדום, סיפר שהוא לא מבין איך מכבי חיפה לקחה אליפות, אמר שרי: "זו הדעה שלנו, אבל בסדר אנחנו מרוכזים רק בעצמנו, יש לנו שחקנים איכותיים”.
6 צפייה בגלריה
בכר ושרי
בכר ושרי
שרי: "אני לא יודע אם אני בשיא הקריירה, אבל מרגיש טוב וחד ומקווה להמשיך ככה"
(צילום: גיל נחושתן)

מלך שערי הכוכב האדום בלגרד נפצע וייעדר

ההתלבטות של ברק בכר לקראת המשחק היא בין דין דוד לעומר אצילי, ונראה כי המאמן נוטה יותר לפתוח עם ההרכב שפתח מול אולימפיאקוס וכלל את דוד לצידו של פרנצדי פיירו.
הירוקים הבטיחו לעצמם הכנסה של 10 מיליון אירו מעצם הבטחת העפלתם לשלב הבתים של הליגה האירופית לכל הפחות. במידה ומכבי חיפה תצליח לגבור על הכוכב האדום בלגרד, ההכנסות יגדלו בכ-25 מיליון שקל נוספים.
6 צפייה בגלריה
פרנצדי פיירו
פרנצדי פיירו
דוד צפוי לפתוח לצידו. פיירו
(צילום: גיל נחושתן)
6 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביצה דניאל סונדגרן
ניקיטה רוקאביצה דניאל סונדגרן
מתכוננים. רוקאביצה וסונדגרן
(צילום: גיל נחושתן)
האוהדים הירוקים נמצאים בטירוף מוחלט לקראת המשחק, כל הכרטיסים שהוקצו, נחטפו וכעת מנסים בקבוצה להשיג הקצאה נוספת מתוך 3,000 הכרטיסים המובטחים לאוהדי הכוכב האדום.
בסרביה מדווחים כי מלך שערי הקבוצה הכוכב האדום בלגרד העונה, מילאן פאבקוב, ייעדר מהמשחק הראשון עקב פציעה. מי שצפוי לפתוח בחוד של יריבת חיפה על חשבונו הוא אלכסנדר פשיץ', אקס מכבי ת"א.
6 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
טירוף כרטיסים. אוהדי מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)