בתחילת החודש עמד הפער בין מכבי ת"א למכבי חיפה על 10 נקודות וכבר היה נראה שהצהובים ישייטו בדרך לאליפות ראשונה מאז עונת 2019/20, אלא שאחרי התוצאות של משחקי אתמול (ראשון) - הצהובים סיימו ב-0:0 אצל הפועל פ"ת, הירוקים חגגו עם 0:4 על מכבי נתניה - הפער עומד על נקודה בלבד אחרי 18 מחזורים. בנוסף, יכול להיות שכבר השבוע תאבד מכבי ת"א נקודה, זאת בשבל ירי הזיקוק של אוהדיה לכר הדשא במהלך הדרבי.
מכבי ת"א ניצחה רק במשחק אחד בחמשת המחזורים האחרונים - ה-2:4 על הפועל ת"א - וצברה במהלכם רק שש נקודות. "משהו פה לא עובד", הודה אחד מהשחקנים, "אנחנו במצב גרוע ורואים את מכבי חיפה שחזרה להיות מי שהיא".
3 צפייה בגלריה
זהבי מאוכזב
זהבי מאוכזב
סיפק מספר החמצות. זהבי מאוכזב
(צילום: עוז מועלם )
3 צפייה בגלריה
דור תורג'מן ודור פרץ מאוכזים
דור תורג'מן ודור פרץ מאוכזים
6 נקודות מה-15 האחרונות. דור תורג'מן ודור פרץ מאוכזים
(צילום: עוז מועלם )
3 צפייה בגלריה
קין
קין
סחט מספר שחקנים. קין
(צילום: עוז מועלם )
הביקורת המשמעותית ביותר היא כלפי רובי קין, בעיקר על כך שהוא סחט מספר שחקנים ולא השתמש מספיק באחרים. מי שעוד מאכזב הוא ערן זהבי, שאמנם כבש צמד בדרבי, אך זה היה המשחק היחיד בו מצא את הרשת בשמונת המחזורים האחרונים. אתמול הוא סיפק מספר החמצות ונראה עצבני ומתוסכל במיוחד.
"לערן היו כמה הזדמנויות טובות, לדור גם. אנחנו חייבים לסיים את זה", אמר קין בסיום המשחק. זהבי מצידו הסביר. "הכדור לא נכנס. אנחנו לא הולכים להתנצל, אנחנו עדיין במקום הראשון, זה מרתון והכל יהיה בסדר. אם המשחק הזה היה נגמר ב-0:5 זה היה נראה נורמלי. אין לשייט לאליפות. אנחנו בתקופה שלא צברנו את כמות הנקודות שאנחנו רגילים אז הפער מצטמצם בטבעיות, עכשיו אנחנו צריכים להראות את האישיות שלנו ואת הכוח כקבוצה, אני בטוח שנעבור את החלק הקטן הזה ונמשיך לרוץ קדימה".