במכבי ת"א החליטו להאריך את חוזהו של ערן זהבי, אשר מסתיים בקיץ הקרוב, בלפחות עונה נוספת. זהבי אמור להמשיך לקבל שכר של כמיליון אירו, כשהמטרה היא כי עם פרישתו של החלוץ בן ה-36, הוא יצורף לצוות המקצועי-ניהולי של המועדון, מה שיהיה סעיף מעוגן בחוזהו.
זהבי אינו מתכוון לפרוש בסיום העונה, בין היתר בעקבות המטרה שהציב לעצמו להפוך למלך שערי הליגה הישראלית בכל הזמנים. השער שכבש אמש (ראשון) מול הפועל ירושלים היה ה-150 בקריירה שלו, והוא כרגע במרחק של 56 שערים מאלון מזרחי שבפסגה. "אני מרגיש ילד מבחינת הרעב שלי. יש ילדים שמעריצים אותנו ומבחינתי זה להראות את התשוקה כמו ילד בן 6 שמשחק כדורגל עד הרגע האחרון", אמר זהבי אחרי המשחק בטדי, שהותיר את מכבי ת"א במקום הראשון.
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ערן זהבי
שחקן מכבי ת"א ערן זהבי
לא מתכוון לפרוש בקרוב. ערן זהבי
(צילום: אלכס קולומויסקי)
השער הבא שיכבוש זהבי יהיה שערו ה-400 בכל המסגרות. גם בגיל 36 הוא מוכיח עד כמה מכבי ת"א בנויה בעיקר עליו. מול הפועל ירושלים הצהובים הציגו משחק חלש, אך הצליחו להפוך משערים של זהבי ואושר דוידה, שניצל טעות גדולה של נדב נידם. "כל פעם שהכדור עובר את הקו מבחינתי זה שער שהוא עולם ומלואו והכי חשוב שזה עזר לקבוצה לנצח במשחק", אמר זהבי. "הראינו אופי. לאורך כל המשחק היינו דומיננטים. במחצית הראשונה לא הצלחנו להגיע למספיק מצבים. במחצית השנייה עשינו כמה שינויים וזה הלך כבר די טוב. הגיע לנו לנצח".
אחרי שהבטיחה את עלייתה לשלב הבא בקונפרנס-ליג, הקבוצה של רובי קין תתמודד בחמישי הבא מול גנט על המקום הראשון בבית שמקנה עליה ישירה לשמינית-הגמר. לאחר מכן תשחק מכבי ת"א בראשון הקרוב בדוחא מול בני סכנין.
למעט גנט, מכבי ת"א עדיין לא פגשה עד כה יריבות איכותיות שניתן להסיק מהן מסקנות לגבי היכולות שלה, אולם לפחות ניצלה את לוח המשחקים הקל שלה (ניצחה את אשדוד, הפועל חדרה, הפועל ת"א, הפועל פ"ת והפועל ירושלים וסיימה בתיקו נגד בני ריינה). הצהובים השיגו 16 מ-18 נקודות אפשריות, ומדובר בפתיחה הטובה ביותר שלה בשבע השנים האחרונות.
מי שממשיך לקבל פירורי דקות הוא יונתן כהן. אחרי שלא שותף במשחק האחרון באיסלנד, שחקן ההתקפה נכנס רק שתי דקות לסיום מול הפועל ירושלים. מי שעוד לא שיחק היה אייל גולסה, וכך גם המגן הימני איבן מאסון, שאת מקומו תפס אבישי כהן, כשרוי רביבו כלל לא היה חלק מהסגל.