"אני מודאג מהמצב של בית"ר ירושלים כי אני מצפה משחקנים להרבה יותר. יש הרבה שחקנים שמאכזבים אותי בהתנהלות שלהם וביכולת שלהם". אחרי ההפסד השלישי ברציפות של בית"ר ירושלים, הפעם 1:0 להפועל פ"ת בחוץ, יוסי אבוקסיס מבין כי הקבוצה שלו נמצאת בבעיה קשה.
במועדון מבינים כי הם נמצאים במצב קשה ואבוקסיס יצטרך להתמודד עם יכולת חלשה ולטפל גם בהתנהלות של חלק מהשחקנים. אחרי שהתחצף לאבוקסיס באחד מהאימונים וספג קנס מקסימלי, הקפטן אופיר קריאף נכלל בסגל, אולם לא שותף אפילו כמחליף במשחק אמש. נראה כי אחרי שזרק לעברו של אבוקסיס הערות באותו האימון, קריאף צפוי להישאר תקופה ארוכה על הספסל מבלי לקבל דקות משחק.
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס הפועל פ"ת בית"ר ירושלים
יוסי אבוקסיס הפועל פ"ת בית"ר ירושלים
יוסי אבוקסיס. צרות בבית"ר
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
שועה על הספסל, רגע לאחר שהוחלף
(צילום: עוז מועלם)
אמש נוסף עוד שחקן שיעמוד לדין משמעתי פנימי במועדון, הפעם מדובר בירדן שועה. אבוקסיס זיהה כי שועה צחק אחרי אחד המהלכים של הקבוצה ומיהר להחליפו בדקה ה-68, כשדור מיכה עלה במקומו. בירידה לספסל, אבוקסיס אמר לו: "אתה חצוף, חבל שנתתי לך בכלל לשחק", הקשר לא הגיב לו, המאמן דרש ממנו לרדת לחדר ההלבשה והוא סירב.
"ירדן עבר עבירת משמעת, אני מאוכזב ממנו וכועס עליו. הוא עושה הרבה דברים לא טובים מדי פעם, נטפל בזה", הסביר אבוקסיס. אם לבית"ר לא חסרות צרות, מיכה שעלה ל-20 הדקות האחרונות מתח את שריר הירך האחורי וייעדר מספר שבועות. בבית"ר גם יש ישנה אכזבה משחקנים משמעותיים רבים, בהם איסמעיליה סורו שהגיע מסלטיק ומקבל את השכר הגבוה ביותר במועדון, 300 אלף אירו לעונה, ומציג יכולת חלשה.
3 צפייה בגלריה
הפועל פ"ת בית"ר ירושלים
הפועל פ"ת בית"ר ירושלים
מיירון ג'ורג' מתוסכל אחרי עוד החמצה
(צילום: עוז מועלם)
אבוקסיס: "האנשים ב-VAR עושים נזק לכדורגל"
(צילום: באדיבות ONE)
בבית"ר רתחו על ההחלטה לפסול את השער של פרד פריידיי בדקות הסיום בטענה שמיירון ג'ורג' היה בעמדת נבדל, במה שנראה כפסילה גבולית. "מעניין שכל הטעויות נגדנו, צריכים לתת את הדעת על זה, וזה לא התירוץ להפסד. אנחנו יכולים לצאת מהמצב הזה עם הסגל הזה, חזרנו לא טוב לליגה", אמרו בבית"ר.